Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returret

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en kunde, som har købt 2 stk af en vare.

Nu ønsker hun at returnere den ene, men det er mere end 14 dage siden hun modtog varen.

Jeg har tilbudt at tage den uåbnede og ubrugte vare retur, og hun kan købe andre varer for beløbet. Dette ønsker hun ikke, men vil have pengene tilbage.

Når man køber noget i shoppen, skal man bekræfte at man har læst handelsbetingelserne inden man går til kassen. I betingelserne står der også beskrevet at man har 14 dages returret.

Mit spørgsmål er: SKAL der stå andre steder, at returretten kun er 14 dage, f.eks på ordrebekræftelse eller faktura?

Synes ikke det er skåret helt ud i pap på forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Hvordan ville i tackle dette?

Venlig hilsen

Lone aka Bondekonen

Venlig hilsen Lone

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:27

Jeg ville tage varen retur selvom der er gået lidt længere tid end krævet, så har du en glad kunde og har i kundens øjne ydet en rigtig god service.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 18. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:28

Hej Lone

Du skal oplyse kunden om reglerne for fortrydelsesret enten på e-mail eller papir efter aftalens indgåelse.

Det betyder at du enten skal gøre rede for disse i ordrebekræftelsen pr. email eller på en tilsendt faktura.

Du kan læse mere om reglerne her

Hav en rigtig god jul.

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:40

Tak for jeres svar.

Har ændet i teksten på ordrebekræftelse og faktura, så det nøje fremgår deraf - og givet kunden besked om at hun kan få pengene retur.

Glædelig bag-jul :-)

Venlig hilsen Lone

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)