Hvis du bruger søg funktionen, vil du opdage, at der er masser af indlæg med samme spørgsmål. Herudover kan jeg helt klart anbefale Goldenplanets shop, idet den har de fleste funktioner indbygget og den nye version 4.xx har en meget bedre administrationsmodul end de fleste..vel og mærke til samme billige månedtlige pris. Endvidere får man en super planetcontroller så man selv kan følge trafikken på ens shops, vel og mærke uden ekstraomkostninger, så alt taget i betragtning er Goldenplanets den bedste til prisen. Vil man noget mere, kan man altid senere forbedre shoppen med en designer.. |
Yngvi K.:Altså.. jeg søger faktsik også en ny webshop.. Jeg har en hos surftown, eller.. får en derfra.. men den skal betales igen om en måned.. og det er ca. 4.000 kr.. for ét år.. Og det ved jeg kan gøres billigere..
Jeg kan altså ikke lade være med at undre mig! Hvorfor vil folk ikke betale for deres webshops eller hosting. Hvis ikke min forretning kunne betale en "husleje" på 4000 om året så ville jeg nok overveje om det var besværet værd...
Men for at svare på dit spm Surftown er OK du får det du betaler for. Med den pris du snakker om har du er erhvervshosting her har du telefon support og færrer kunder pr. server. Surftown er gode fordi de er nogle af dem der har det største kontrolpanel der er faktsik ikke noget som helst du ikke selv har kontrolover på deres hoteller så hvis du ved hvad du laver så køb et alm. webhotel. Det betyder så du kommer over på en "langsommereseerver" men hvis du ikke kan tjene 4000 om året så har du nok ikke flere kunder end det fint kan gå.
Surftown bruger osCommerce og det er nemt at have med at gøre du kan uden problemer lave et dump af din mysql og så via FTP hente alle filerne. Når du så har et nyt "privat" hotel så uploader du filerne laver en ny mysql db og indlæser din backup tilpasser dine 2 configure filer og så er du i luften igen. Du kan også vælge et hvilket somhelst andet webhotel men mange af dem har begrænsninger i hvad du kan og må men alle understøtter mysql og php, og det er ikke mere besværligt at flytte til en af de andre.
Din betalings gatewayryger selvfølgelig så du skal have en ny hvis du tager kort på din side... quickpay og fribetaling kører fint sammen med osC
Det kan altså sagtens gøres billigere, men man får jo som regl hvad man betaler for så har du råd til at have et dårligere hotel?