Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder til webshop?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..

Jeg står og skal vælge en udbyder til min webshop, og jeg har fået anbefalet surftown af én! Men jeg føler bare surftown gør det dyrere end nødvendigt.

Derfor ville jeg gerne høre omkring jeres udbydere af webshop der indeholder hele svineriet, betalingssystemer osv... og hvad der er billigst. Og så vil jeg gerne høre omkring jeres opfattelse af deres service m.m..

Mvh. Yngvi K.! 

Dbh. Yngvi

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:59

Hej Yngvi.

Jeg benytter mig af Scannet, som absolut ikke er blandt de billigste. Til gengæld er de der altid, når man har brug for hjælp, og det er vigtigt for mig.

De hjerteligste hilsner

Diane

www.froebutikken.dk

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:45

Snakker I ikke umiddelbart om to forskellige ting?

Som jeg forstår det, skal Yngvi "bare" bruge et sted at hoste en eksisterende webshop. Et server-hotel af en slags.

Diane du har til gengæld købt en hel webshop - og får den hostet - af ScanNet.

Mht. Surftown har jeg ikke hørt specielt gode ting om dem. Bl.a. noget med deres "Safemode" er "=ON". Umiddelbart synes jeg ikke deres priser er særlig høje, men det er deres "oppetid" og kvalitet vidst heller ikke.

Må indrømme at noget af ovenstående mester består af "ting jeg har hørt". Men hvis du søger på Surftown vil du finde en del her på Amino.

Mvh.

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:48

Altså.. jeg søger faktsik også en ny webshop.. Jeg har en hos surftown, eller.. får en derfra.. men den skal betales igen om en måned.. og det er ca. 4.000 kr.. for ét år.. Og det ved jeg kan gøres billigere..

Det er mere det jeg søger.. 

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:06

Beklager mit meget uvidende svar. Vidste slet ikke at surftown udbød færdige webshops... Meget skidt reserach til et indlæg...

Men fortsat god kamp så. Har - heller - ikke den store viden om færdige shop-systemer.

Mvh.

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 20:23

Hej

Du har helt ret det kan gøres billigere...Men prisen bør ikke være det afgørende, men derimod shop løsningen,support udvikling mv.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:25

Ja det er jeg godt klar over, Kim.. :) - Men jeg har selv en programmør ved min side der har tid til at lave småting osv.. - Men ikke komplet løsning. Så hvis jeg ku få en billig løsning et sted, og så selv redigere i den, ville det være perfekt! Så ku jeg få det jeg ville have, til mindst mulige penge.. 

Dbh. Yngvi

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 20:38

Hejsa

Vi levere en forholdsvis billige webshop løsning til 8.000 Kr som en engangsudgift. Det er godt nok ikke billigere i første omgang, men det bliver det jo ret hurtigt.

Hvis det kunne have interesse kan du se lidt mere om den her www.taketwo.dk/webshop 

Mvh Peder

P.s. Hvis du har spørgsmål eller andet kan du fange mig på psj@taketwo.dk 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:36

Tja... 4000 kroner er jo i princippet billigt for den slags hostede webshop løsninger.... dandomain fx. koster 299 kroner i måneden x 12 måneder = 3588  plus moms.... og så har du ingen moduler med, som du får brug for hos Dandomain....

www.afront.dk er en mulighed.. jeg kan godt lide deres backend... 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:44

Scannet kan helt klart anbefales.

Så er du sikker på god oppe-tid og service :-)

Venlig hilsen

Lone aka Bondekonen

Venlig hilsen Lone

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)