Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstarts hjælp- (massør)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er både grøn og en anelse "langsom opfattende" hvad angår nye ting og information.

Jeg tog en ekstra uddannelse som fysiurgisk massør tilbage i 2011, og har ikke rigtig brugt det, andet end til at massere familie og venner (hvilket de også har nydt godt af), men nu går jeg og leger med tanken om at gøre noget mere ved det. Jeg har pt et fuldtidsjob, så massage delen er indtil videre bare som lidt ekstra, og på sigt kunne det være spændende at gøre det noget mere, hvis markedet er til det.

Men jeg er ikke klar til at tage springet nu, som søger hjælp til at få registreret det jeg fremover kommer til at tjene på massage. 

Det er nemlig sådan at i det trænings center jeg går er jeg blevet tilbudt et lokale der bare står tomt, og der er der en del ømme muskler at gå i gang med.

hvis jeg f.eks. to-tre gange om ugen skal have klienter i centeret, hvordan gør jeg så rent skatte mæssigt. Klienterne skal vel have en kvittering og jeg skal vel også have noget dokumentation for at jeg har haft kunder i biksen. Hvordan gør man?

- Hvor og hvornår skriver jeg det i selvangivelsen, ??

Jeg ved godt der er noget med at kan trække materialer fra osv. og det kun er af overskudet man skal betale skat. men pt har jeg ikke noget at trække fra...

Skal jeg egentlig ændret trækprocenten?

Jeg håber der er en der kan fortælle mig hvor jeg skal skrive indtægt og udgift på i selvangivelsen, evt. med sendt et billede af hvor det er for som sagt så er jeg lidt langsomt opfattende og vil gerne kunne se det for mig)

Jeg er så bange for at gøre noget forkert så skattefar banker mig oven i nøden...

På forhånd tak.

Vh/*

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)