Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OffshoreNation.net søger partner.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sundstrup
Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

   

Hej Amino brugere.

Jeg har fået lavet en Webportal til hurtig formidling af arbejdskraft indenfor offshore branchen (Olie Gas og Vind energi) primær i Nordsøen,                         Portalen går i alt sin enkelthed ud på at folk der ønsker at arbejde, eller allerede arbejder i offshore industrien, men godt vil tage ekstra arbejde i deres hjemme periode, kan oprette en profil med deres kvalifikationer/certifikater og så udfylde en kalender med hvornår de er ledige til andet arbejde,                                 så kan firmaer der eks. Står og mangler en  smed, i en kortere periode gå ind og søge blandt dem der står til rådighed lige nu.                                             Der er ikke nogen begrænsninger på hvem der kan oprette sig, så lige pt. er det folk fra hele verden. 

Her er en artikel Energiwatch skrev om projektet, da jeg så småt var ved at starte op.                                                         http://www.enerwe.no/offshore/offshorenation-net-er-arbeidsgivernes-finn-no/

Mine forudsætninger for at starte dette projekt op er at jeg har arbejdet i offshore branchen de sidste 10år og har et godt kendskab til den,                             og kan sige med sikkerhed at der er et stigende behov for folk der arbejder Freelance.

Jeg arbejder stadig offshore, når jeg ikke er ude har jeg et lille firma med produktion af beton elementer, ud over det har jeg også 3 lejemål der kræver lidt vedligehold en gang i mellem, så må bare erkende at jeg ikke har tiden til OffshoreNation.net selv om det er et super spænde projekt med et kæmpe potentiale!

Jeg søger en kompetent partner, der i modsætning til mig har hørt efter da de gik i skole!                                                                                             Du vil blive kørt i stilling som Admin for portalen, du skal stå for opslag/opdatering på de sociale medier, godkende/hjælpe folk med deres profiler, hjælpe med udbedringer af fejl/optimering af portalen så du skal have kendskab til Wordpress, du skal stå for marketing, Have kontakt til selskaber i Danmark og udlandet, tage på Offshore messer i udlandet og lave opfølgende arbejde, du behøver ikke have den store kendskab til offshore branchen, jeg skal nok sætte dig godt ind i tingene.

(DU SKAL HELST BO I DET MIDTJYSKE) men ikke et must.

Du skal ikke skyde penge i projektet, blot komme med den rette indstilling og gå på mod!

Skriv til mig hvis det har interesse.

MVH Alex B Lundsby.

                                                                                                                         

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)