Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste virksomhed at lære salg fra?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil rigtig gerne vide, hvilken virksomhed der er bedst til at oplære sine sælgere?


Jeg vil gerne blive en dygtig sælger. Jeg vil gerne lære om alle de mange forskellige salgsteknikker der virker og samtidigt lære at implementere dem.
Jeg har tidligere været telefonsælger, men jeg føler ikke at jeg fik den nødvendige coaching.

Der er tale om B2C salg. Jeg ser det som en mulighed for at blive betalt for personlig udviking!

Max


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, men jeg ønsker også den praktiske og længerevarende del af at implementere de forskellige strategier. Så hvilke firmaer oplærer de bedste sælgere henover et 12 måneders forløb?

Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg er enig og også i forhold til forløb - Tack laver forløb med 4-5 uddannelser, der bliver sammensat og løber over 1 år eller 1½ alt efter hvordan du ønsker det. Ring der ind, de er gode til at rådgive omkring det og min kæreste fik hjælp til at sammensætte et datoforløb.

http://www.tack.dk/kurser-sammensatte-forloeb-salg.asp

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.resultatskaber.dk

Kontakt Rolf og få lavet en aftale - han er virkelig dygtig og motiverende :)  Han har også skrevet bogen "en sælgers bekendelser"

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Altså når det drejer sig om B2C, så kunne jeg forestille mig, at virksomheder som Elgiganten bruger en del ressourcer på det. 

// Daniel Poulsen

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Det er skønt med så meget feedback tak! I fremtiden vil jeg gerne tage nogle kurser, men pt. vil jeg gærne lære på jobbet. Jeg har søgt og forhørt mig lidt og er fundet frem til bl.a. Salescorp. Er der nogen der har erfaringer med dette?

M

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Max:

Hej, 

Jeg vil rigtig gerne vide, hvilken virksomhed der er bedst til at oplære sine sælgere?


Jeg vil gerne blive en dygtig sælger. Jeg vil gerne lære om alle de mange forskellige salgsteknikker der virker og samtidigt lære at implementere dem.
Jeg har tidligere været telefonsælger, men jeg føler ikke at jeg fik den nødvendige coaching.

Der er tale om B2C salg. Jeg ser det som en mulighed for at blive betalt for personlig udviking!

Max

Hej Max,

Jeg er ikke sælger men har efterhånden været i en del virksomheder hvor jeg arbejdede tæt med salgs hold. Ud fra min personlige erfaring, så har de små virksomheder haft bedst oplæring af sælgere(som ikke var elever), hvor de store virksomheder(TDC) virkelige var hårde ved deres ansatte. Jeg kunne komme ned i en salgs afdeling den ene uge og den næste var 50% skiftet ud.

Når det så er sagt, så har jeg oplevet at de store virksomheder har været meget gode til at oplære elever(fast lav løn, svært ved at blive føret), men så snart de var færdig udlært fik de smæk ligesom mange andre.

Igen, jeg er ikke sælger og langt fra, men ud fra hvad jeg har set så bør du kun kigge på små virksomheder. Hvor en salgschef kan guide dig mere personligt, jeg har selv også haft bedst erfaring i små virksomheder i mit eget fagområde :)

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  RED consulting Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max, 

Du er velkommen til at kontakte mig for at høre nærmere om de forløb jeg tilbyder mine kunder. Mine salgsforløb er en rejse hvor man først lægger en kommerciel plan for hvad man ønsker at opnå, hvorefter det bliver mere praktisk hvor jeg coacher og støtter dig i at lære at sælge på din måde. Det handler i høj grad om at finde ind til din stil, bygge selvtilliden op og få de nødvendige værktøjer til at holde styr på emner, pipeline mm. Værktøjerne følger med. 

Jeg skal dog lige være helt sikker på at jeg er den rette konsulent for dig, da branche også har en betydning. 

Du ringer bare.

Mvh

Reduan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)