Kære alle sammen,
Jeg søger en partner til et nyt projekt i DK – det går ud på at sælge disse E-HOOKAH, altså e-vandpiber. Jeg finder det som et VIRKELIG godt projekt – som vil kunne tage Danmark med et godt storm:
Jeg har udviklet al dette:
WEBSHOP (færdig inden for 2-3 dage) – 5999.- / Det er inklusiv alt - og webshoppen bliver lavet på shopify – meget fint system.
Markedsføringsplan – vi vil nå over 200.000 danskere, der med stor sandsynlighed kan blive interesseret i produktet. Det koster omkring 10.000.-
Leverandør – alle oplsyning, koster omkring 12 dollars i indkøb eksl. moms og told.
---
Jeg har brugt markedsføringsplanen før og har fået omkring 120 ordre på hver 50.000 danskere – her var produktet også ny, og det var nogenlunde i samme pris.
Vi kommer til at sælge produktet til 499.- inklusiv levering i første måned.
Hvis vi antager at der kommer lige mange ordre som mit sidste projekt – hvor på jeg solgte krøllejern – vil omsætningen lyde på omkring:
480 * 499 = 239520 DKK.
Jeg mangler en partner – jeg har gjort stort set alle ting klar. Det koster en partner 15.000 at blive en del af projektet – han skal hjælpe til med kundeservice, bestilling (jurdiske) og være en partner, der kan hjælpe lidt og lidt der.
DER BLIVER KØRT FORUDBESTILLING I FØRSTE OMGANG - J