Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lige købt domain - hvad så nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino'er.

Det er således at jeg lige har købt et domain og er i den fase hvor jeg skal til at lave hjemmesiden.

Fik en option for en rimelig pris som åbenbart gør at jeg er synlig på/i google og andre søgemaskiner.

Men hvordan kan jeg optimerer det ordenligt?

Gode råd?

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 19:05

Hej

Jeg vil klart anbefale at lave hjemmesiden først, da det ikke giver nogen mening at ligge godt på Google, hvis ens side ikke er udfyldt. Så lave din hjemmeside færdig før du begynder på SEO og optimering af søgemaskiner.

Jeg vil ikke nedgøre SEO da det er en meget vigtig del i forhold til din hjemmeside. Du kan eventuelt finde en gratis startsguide om SEO og søgeoptimering på nettet. Forslår Youtube, da der en mange gode videoer som bla. hjalp mig til at starte lidt på SEO.

Kristian 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:12

NyID:

Fik en option for en rimelig pris som åbenbart gør at jeg er synlig på/i google og andre søgemaskiner.

Hvad er det du har betalt for her? Vel ikke for at komme i Google, fordi det er da gratis!

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:13

Jeg vil helt sikkert også anbefale dig, at få hjemmesiden online. Skab noget godt indhold, og optimer siden med de gængse SEO-regler. Så kan du senere hen køre en forsigtig Adwords-kampagne, og se hvilke ord der passer godt til din målgruppe. 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)