Lidt spøjst at Amino bruger e-conomic som regnskabsprogram og IKKE Dinero... hvorfor mon? Hilsen Morten |
Fordi dinero er et program til Maks 10 medarbejdere og Amino har mange flere.
Lidt spøjst at Amino bruger e-conomic som regnskabsprogram og IKKE Dinero... hvorfor mon? Hilsen Morten |
Fordi dinero er et program til Maks 10 medarbejdere og Amino har mange flere. |
Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.
Det er jo konfiguration - jeg er sikker på, at de kan ændre de 10 til et vilkårligt andet tal, hvis de ville ;-) |
E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk
Dinero er jo møntet på små og mellemstore virksomheder, dvs. programmet er simpelt og dets funktionalitet ligeså. Alle skal jo i princippet kunne benytte programmet, men har du råd til at have en ansat til udelukkende at have fokus på regnskabet, ja så ved vedkommende hvad denne laver (forhåbentligt) og jeg forestiller mig, at en sådan medarbejder vil savne noget funktionalitet. Men lidt spøjst vil jeg da give dig ret i. |
Det kan skyldes, at Amino har brug for features, som Dinero ikke har, da Dineros målgruppe er konsulenter, freelancere og små virksomheder. Håndtering af fast opkrævning via abonnementer. lagerstyring, projektstyring, periodisering eller anlægskartotek er ikke Dinero features. En del af de funktioner er dog listet i Dineros roadmap. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Ja jeg ved godt at Dinero ikke har samme features, men signalværdien og reklameværdien alene burde da opveje mange af ulemperne, og om ikke andet så gøre at det kunne bruges blot som fakturaprogram :) Hilsen Morten |
Eller måske man blot skulle undlade at gå i alt for små sko, kære Morten! |