Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chemical Products

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har fået adgang til et producent fra udlandet der producerer og sælger produkter i de her kategorier

Nitrogen fertilizers,

Feed phosphates, 

Phosphate and NPK fertilizers, 

Industrial - Acids,

Industrial - Gases,

Industrial - De-icing agents,

Industrial - Organic synthesis products,

Mineral raw materials,

Og andet som: 

Acetic acid (food grade) 99.7%

Acetone

Urea crystallized

............................................................

Da disse kemiske produkter kan bruges i mange forskellige områder, tænkte jeg at der kunne godt være nogen her på Amino som måske ville være interesseret i noget af det eller Ved hvor jeg kan henvende mig med disse produkter. Der er mulighed for salg af store mængder af disse produkter da jeg har direkte adgang til producenten som er faktisk et stort virksomhed med mange års erfaring og med mange kunder over hele verden.

Kom med nogle ideer eller tanker hvis I har noget!

Mvh. Emin

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:59

Hvad er din præcise tanke?

Jeg kan lave dig en liste over firmaer i DK, og udland der sælger de samme produkter og Ja, jeg har kender selv sælgere i de firmaer.

Disse produkter bruges af firmaer, der kender prisen, hvad er det der gør, at du mener du kan sælge billigere?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 11:21

Glem det du kommer aldrig til at kunne konkurrere med de store spillede på det danske marked. Import af kemikalier er altså ikke noget man bare lige gør, det kræver en stor viden om produkter, kvaliteter, sikkerhed samt markedsbehov.  Umiddelbart virker det ikke ligefrem til at du har kendskab til disse områder.

Hilsen

Ravn 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)