Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart med adressen hjemme?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 12
Fra  VegBeauty Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :) 

Jeg regner med at, i løbet af disse måneder, være klar med at skyde et webshop oppe, men selvom jeg har fået læst lidt ang adresser til enmandsvirksomheder, så er jeg stadigvæk i tvivl. Jeg vil nemlig sætte adressen hos mig (bor hos mine forældre), og det har jeg forstået man godt kan. Men jeg vil gerne høre hvordan ''firmaet'' ville påvirke udgifterne herhjemme? Har i bund og grund ''bare'' brug for en adresse, og herhjemme vil der blive brugt under 25% af arealet til virksomheden (som lager og mit ''kontor''). 

Håber der er en der kan hjælpe mig, og rigtig godt nytår til alle.

Med venlig hilsen,

Daiana

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved, så bestemmer du vel selv hvordan du bruger dit hjem. Du kan sagtens registrere en enkeltmandsvirksomhed i eget hjem. Hvad der kan trækkes fra - er en helt anden sag. Hvis du har kontor med egen indgang/udgang, så kan du trække nogle udgifter fra + andre ting.

Med venlig hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 12
Fra  VegBeauty Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak!

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit APS har stadig den dag i dag adresse i mit eget hjem(bor også hjemme), du kan sagtens have adresse hjemme men vær opmærksom reglerne i dit område om du må drive virksomhed fra adressen...

Der ligger en butik på samme grund som min så ingen problemer der, de tager også imod min post hvis jeg ikke er på adressen.

Hvis du begynder at registrere et areal som din virksomheds så kommer du ud i noget papir arbejde, ikke det store. Jeg kender ikke de specifikke regler herom, men du kan jo bare købe de ting som skal bruge og bruge det på adressen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)