Hej Tobias.
Tak for din feedback. 1000 kr. + moms lyder virkelig også billigt. Jeg glemte dog at nævne vores kontorfællesskab er momsfritaget.
Har dit nuværende kontorhotel nogle faciliteter, som du finder essentielle eller er der nogle nice-to-have ting?
Mvh. Jakob
Hej Jacob,
Prisen spiller en stor rolle i min virksomhed.
Da jeg bare lejede pladser var gode stole og hævesænkeborde et most.
Nu hvor jeg selv skal møblere synes jeg det ville være "praktisk" hvis udlejer kunne tilbyde sådan nogle ting som rengøring, hvis du alligevel brugte nogle til dit eget kontor + fælles arealerne, ville det være meget praktisk at udlejer kunne tilbyde denne service. Så du sådan set bare sælger rengøring og tjener måske lidt ekstra på det.
Det virksom som at være en trend at tage det offentlige, selv køre jeg bil eller mc så jeg er glad for parkering så denne vægter jeg også højt. Inde i byen er det jo lidt svære med pladsen, mens jeg har 5 pladser med i lejen her som passer helt perfekt da ikke alle køre bil :)
En af de ting som jeg ser højt på er oppe tid i den forstand, når der sker noget som fx: størmen går eller internettet er nede så en af de ting der er alle vigtigst er at det bliver lavet hurtigst muligt og at alle bliver informeret.
Jeg driver en IT virksomhed så vi har en sær-skiltet fiber linje gravet ind på 250/250 og UPS på alle vores arbejdsstationer, der er jo råd til lidt mere når lejen er billig, kontoret ligger også kun 400 meter fra toget som jeg vægter højt da jeg ikke forventer alle har bil eller bare fortrækker det offentlige.
Min udlejer er også meget fleksibel, hvilket også var en grund til mit valg da vi med få kort tids varsel vil kunne tilkøbe lokalet ved siden af og derved let og overskueligt udvide. Hvis man så bare kunne skubbe væggen til side og have et stort rum ville det jo være fantastisk, men bygningen her er ikke helt ny...
Angående opsigelse så har jeg bundet os til 6 måneder og jeg føler at alt over 3 er lang tid, hvem ved hvad der vil ske de næste 2 måneder i disse tider?
Så en lav opsigelse er også eftertragtet i mine øjne, nu at det en stor udlejer som jeg benytter og de tilbyder flytning med kun 1 måneds varsel(hvis man flytter til noget større), hvilket jo ikke lyder så slemt :)
Jeg håber at mine holdninger kan hjælpe dig, igen held og lykke med kontoret :)