Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt kontorfællesskab

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer. 

Jeg har startet et kontorfællesskab på Frederiksberg, Nordic Hope. Jeg ville derfor gerne have lidt feedback fra jer. 

Kontorfællesskabet er på i alt 400 kvm. fordelt på 3 etager. Alle etager er nyrenoverede med nyt spiseområde, toiletter og mødefaciliteter. Der er 300/60 internet og alle pladser har adgang til skrivebord, kontorstol, lampe, papirbakke, arkivplads, og fællesområder (Bordtennis, lounge og gårdområde)

Lokationen er Godthåbsvej 66 på Frederiksberg. Der er gode parkeringsmuligheder og aflæsningsmuligheder.

Prisen pr. plads er 1.750 og vi har ydermere et lokale til leje på ca. 60 kvm til 8.000. 

Hvad synes i om prisen, faciliteterne og lokalerne. Er dette noget i ville finde 

Dette er 2. salen

Dette er 1. salen.  

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra billederne ser dine lokaler jo gode ud, placering og indhold virker også udenmærket til prisen.

Selv kommer jeg fra en kontorplads som kostede 1000kr + moms.

Nu sidder jeg med 30 kvm til 1795 + moms og forbrug, men jeg befinder mig også på Amager og ikke inde i midt byen.

Prisen virker fornuftigt i forhold til placeringen, held og lykke med kontorene :)

Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias. 


Tak for din feedback. 1000 kr. + moms lyder virkelig også billigt. Jeg glemte dog at nævne vores kontorfællesskab er momsfritaget. 

Har dit nuværende kontorhotel nogle faciliteter, som du finder essentielle eller er der nogle nice-to-have ting? 

Mvh. Jakob

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J.wolff:

Hej Tobias. 

Tak for din feedback. 1000 kr. + moms lyder virkelig også billigt. Jeg glemte dog at nævne vores kontorfællesskab er momsfritaget. 

Har dit nuværende kontorhotel nogle faciliteter, som du finder essentielle eller er der nogle nice-to-have ting? 

Mvh. Jakob

Hej Jacob,

Prisen spiller en stor rolle i min virksomhed.

Da jeg bare lejede pladser var gode stole og hævesænkeborde et most.

Nu hvor jeg selv skal møblere synes jeg det ville være "praktisk" hvis udlejer kunne tilbyde sådan nogle ting som rengøring, hvis du alligevel brugte nogle til dit eget kontor + fælles arealerne, ville det være meget praktisk at udlejer kunne tilbyde denne service. Så du sådan set bare sælger rengøring og tjener måske lidt ekstra på det.

Det virksom som at være en trend at tage det offentlige, selv køre jeg bil eller mc så jeg er glad for parkering så denne vægter jeg også højt. Inde i byen er det jo lidt svære med pladsen, mens jeg har 5 pladser med i lejen her som passer helt perfekt da ikke alle køre bil :)

En af de ting som jeg ser højt på er oppe tid i den forstand, når der sker noget som fx: størmen går eller internettet er nede så en af de ting der er alle vigtigst er at det bliver lavet hurtigst muligt og at alle bliver informeret.

Jeg driver en IT virksomhed så vi har en sær-skiltet fiber linje gravet ind på 250/250 og UPS på alle vores arbejdsstationer, der er jo råd til lidt mere når lejen er billig, kontoret ligger også kun 400 meter fra toget som jeg vægter højt da jeg ikke forventer alle har bil eller bare fortrækker det offentlige.

Min udlejer er også meget fleksibel, hvilket også var en grund til mit valg da vi med få kort tids varsel vil kunne tilkøbe lokalet ved siden af og derved let og overskueligt udvide. Hvis man så bare kunne skubbe væggen til side og have et stort rum ville det jo være fantastisk, men bygningen her er ikke helt ny...

Angående opsigelse så har jeg bundet os til 6 måneder og jeg føler at alt over 3 er lang tid, hvem ved hvad der vil ske de næste 2 måneder i disse tider?

Så en lav opsigelse er også eftertragtet i mine øjne, nu at det en stor udlejer som jeg benytter og de tilbyder flytning med kun 1 måneds varsel(hvis man flytter til noget større), hvilket jo ikke lyder så slemt :)

Jeg håber at mine holdninger kan hjælpe dig, igen held og lykke med kontoret :)

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende

Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dine inputs. 

Vi har lav bindingsperiode, godt internet og så ligger det også ret godt. Pt. mangler vi nogle malerier til udstilling, men ellers er bus 0 meter væk, metro 600 meter væk og s-tog 400 meter væk. Så der er også gode forbindelser. 

Dog kan vi ikke klare et kontorlokale til 1800 kr. Det er virkelig billigt. 

Mvh. Jakob

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

J.wolff:

Mange tak for dine inputs. 

Vi har lav bindingsperiode, godt internet og så ligger det også ret godt. Pt. mangler vi nogle malerier til udstilling, men ellers er bus 0 meter væk, metro 600 meter væk og s-tog 400 meter væk. Så der er også gode forbindelser. 

Dog kan vi ikke klare et kontorlokale til 1800 kr. Det er virkelig billigt. 

Mvh. Jakob

Ja Jakob,

Det er billigt, men jeg har heller ikke den beliggenhed som du tilbyder, prisen er fin. Det som jeg som lejer er interesseret i er transport(bug, tog, metro...) og parkering.

Hvis stemningen så også passer, så kan du ikke andet end klare dig godt med dine lokaler :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)