Hej Amino'er. |
Har selv været sælger og min erfaring er jo mere jeg vidste om produktet ho mere solgte jeg. Men send mig en email til ever444ever@live.dk så kan jeg sende dig noget relevant læsestof på området.
Hej Amino'er. |
Har selv været sælger og min erfaring er jo mere jeg vidste om produktet ho mere solgte jeg. Men send mig en email til ever444ever@live.dk så kan jeg sende dig noget relevant læsestof på området. |
Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.
du skal jo gerne ha mere end en arbejdsgiver og leve op til egentligt selvstændig virksomhed hvis du skal kunne fakturere dit arbejde fra firma, frem for at være lønmodtager. Det er IKKE noget man aftaler, det er helt ene og alene spørgsmål om arbejdets karakter http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/lnmodtager-honorarmodtager-eller.html Skal man kaste sig ud i det? Nej ikke hvis ikke det er tæt på eneste mulige job. En grundløn der man være lav + provision - men ren provision fra en nyopstartet virksomhed - det skal man være MEGET skeptisk overfor Du skal kunne oppebære en indtægt over 40.000 som udgangspunkt, hvis det er som selvstændig - + fri bil eller lignende - ingen feriepenge - opsigelse - lønmodtagernes garantifond - pension - og og vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Mange tak for dit svar John! |
jep det er jo altid problemet. Den der har størst risiko _ så længe du ikke kører det i selskabsform - er arbejdsgiveren. Det er ham der står først til at dømmes for ikke at bruge kildeskatteloven osv - og skulle du f-eks ikke betale din skat - så kan han hænge på den DU har ikke helt samme risiko så længe du kører det i personlig virksomhed og iøvrigt betaler din skat som du skal Dermed være sagt, at jeg forstår dit problem fuldt, også hvis du takker ja ud fra, at det er DET som tilbydes og intet andet. Når arbejdsgiveren ikke VIL indberette og leve med opsigelsesvarsler, så er det sjældent ret godt - og du kan formentlig tilmed gå på ham med manglende feriepenge og andet - hvis du kan sandsynliggøre, at han var den der vidste hvad han gjorde, og du bare tog det som et job med en lidt sjov fakturering Det er DRØN farligt for arbejdsgiveren, langt mindre farligt for dig, så følg din mavefornemmelse, men tænk på at du skal ha en ret god fornemmelse for indtægt der dækker ferie, sygdom osv + arbejdet med regnskabet og indberetning - og en vis mindre risiko desværre - som kan ligge i frakendelse af visse udgiftsfradrag. Så længe du betaler din skat - vil dín risiko være ganske lille vh john Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com