Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google læser ikke min ekstra kategoritekst (Magento)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nytår til alle!

Jeg har indsat nogle kategoritekster på f.eks. www.modeslips.dk/slips.html . Men som jeg kan se det læser Google ikke den ekstra kategoritekst. Når man går ind på en kategori er der ca. 3-5 linjer man umiddelbart kan læse, for at resten af teksten folder sig ud skal man klikke "Læs mere". Teksten der kommer frem når man klikker Læs mere er ikke læst af Google.

Hvad kan jeg gøre for at Google læser hele denne tekst?

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det der for dig til at tro at Google ikke laeser den ekstra kategoritekst?

Proev at soeg paa: "site:http://www.modeslips.dk "alt muligt andet du køber er det vigtigt at du finder en slipsenål du bryder dig om. Her tænker vi selvfølgelig på selve designet og typen. Men også kvaliteten skal""

eller

site:http://www.modeslips.dk " som det i øvrigt altid er blevet. Det nye er, at især unge mennesker har taget slipset til sig og bruger det nu i andre afslappede og uformelle sammenhænge, e"

/Nicolaj

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du Googler disse to eksempler finder den jo ikke den eksakte tekst, derfor tror jeg ikke teksten bliver læst af Google.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig goer den da...

Forste sogning returnere dine slipsenaalside og den anden soegning returnere din slips side... Hvis google ikke havde indexeret din skjulte tekst ville den jo returnere ingenting.

/Nicolaj

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede bare den eksakte tekst man søger på skulle vises i søgeresultatet. Det gør den nemlig ikke.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Saa har du laert noget nyt :)

/Nicolaj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)