Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øøøøøhhh... Nu er det ikke for at være ubehøvlet. Men mener du virkelig det der?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige men der er laaaaaaaaaaaaang vej før det bliver en flot/go side. Sorry!

Designmæssigt er der intet der siger år 2016. Det er mere 2005 eller noget. Og jeg aner ikke formålet med siden? Er det en personlig hjemmeside. er det en webshop du prøver at lave med genbrug, er det et community du ønsker at skabe eller hvad er formålet. Du kan lave mange meget federe gratis websites ved hjælp af wordpress.

Tag et kig på det og se hvad du kan skabe der istedet for 123hjemmeside. Selv brisksite laver bedre sider :D

Håber ikke du tager det personligt eller for hårdt. 

God aften og godt nytår.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:58

Hej. God idé med en hjemmeside om genbrug. Det er dog lidt svært at se, hvad formålet er - vil du skrive artikler om genbrug - er det meningen, du vil have affiliate annoncer eller lignende - eller vil du måske sælge eller formidle genbrugsting? Det vil nok stå klart, når der kommer mere tekst på siden. 

Men inden du får gjort for meget ud af den, ville jeg nok flytte over til en Wordpress-hjemmeside, hvis jeg var dig. Det er nemlig desværre stort set umuligt at optimere en 123-hjemmeside til Google, fordi alle hjemmesideadresser på dit website hedder det samme, og det kan mig bekendt ikke ændres. 

Idéen med kaffekoppen synes jeg er god, men den kan du jo sagtens tage med dig til Wordpress. 

Hvis du virkelig vil noget med din hjemmeside i forhold til søgemaskiner, bør du flytte fra 123 til et mere professionelt system, som nævnt er Wordpress et godt bud. Derudover bør du sætte dig ind i SEO, så du kan skrive gode tekster, som appellerer til både søgemaskiner og mennesker. 

Held og lykke. :)

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 10:02

Prøv evt. at analysere din hjemmeside med det her gratis værktøj Analyze Me  - så får du et overblik over problemerne. Men som sagt ville jeg ikke slås med det i 123, fordi Wordpress er langt bedre.   

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:24
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:08

Hej Lui 

Som andre heri tråden allerede venligt har kommenteret er det nok ikke alle der deler din holdning til hjemmesidens design og visualitet. Jeg må desværre bakke op om at din hjemmeside endnu har et stykke vej for at fremstå indbydende og moderne. 

Jeg synes du skal overveje hvorvidt 123hjemmesider skal danne rammerne omkring din hjemmeside. Vi udarbejder vores kunders hjemmesider i WordPress CMS, hvorigennem du får rigtig mange muligheder i forhold til designet og opsætningen. Prøv eventuelt at kig nærmere på dette. 

Du kan eventuelt tage et kig på vores referenceliste, her kan du se en masse hjemmesider og webshops som er udarbejdet i WordPress. 

Hvis du måtte have spørgsmål til hvorledes du kommer i gang med en WordPress hjemmeside er du velkommen til at kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk.  

Hav en rigtig god dag :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)