Hej jeg vil gerne starte en internet side med tøj salg Hvordan kan jeg få hjælp af en opsætningsside. Jeg vil også gerne høre om h ordan jeg kan sende fra Tyrkiet og Tyskland billigt med posten. Hvad skal man tage hensyn til med banken når kunden købere online altså hvad slags konto skal man åbne. Nogen som har erfaring som opstart i Tyrkiet eller evnt i udlandet. Hilsen nina |
Hejsa Nina
Det som du gerne vil starte er det der hedder en "webshop", den tekniske side, som du kan læse lidt om her: http://www.mhn-consulting.com/webshop/, er, som du også selv kommer lidt ind på ikke den største del af dit projekt - du vil nok opleve at du får rigtigt mange henvendelser fra folk der kan hjælpe dig med den side af dit projekt.
Hvis dette, som jeg lidt læser mellem linjerne, er din første webshop, så vil jeg anbefale dig at få lidt hjælp fra nogle der har gjort det før (og gerne nogle der er uafhængige af om det er den ene eller den anden tekniske løsning du ender med at vælge), og som kender til alle spidsfindighederne omkring import, branding, leverandør/dropshipping aftaler osv - jeg har en i mit netværk der kan den slags, så du siger bare til hvis du har brug for hjælp her.
Når du begiver dig ind på dette marked vil du opleve at det er et marked hvor der er meget stor konkurrence, så det er vigtigt at du finder dig en Niche, at begynde at konkurerer med firmaer som Zalando og Stylepit direkte forestiller jeg mig ikke at du har budget til.
Når det kommer til bank med mere, så ja, du skal have en erhvervskonto, du skal også have et cvr nummer, her bør du starte med at tage fat i en revisor eller lign. og få han til at hjælpe dig, det er helt klart billigst at få det gjort rigtigt første gang
anyway - held og lykke med dit projekt
Og Godt Nytår !
//Morten