Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til partnerskab.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Leder efter en partner på mellem 17 og 23 år ca. Du skal kunne programmere og gerne designe. Jeg selv er 19.

Jeg har penge og gode kontakter, og så har jeg et projekt vi skal igang med, sammen.

Et slags pointsite/cashback site, bare langt bedre end konkurrenternes. Jeg har alle de penge det kræver os at komme igang, og så har jeg ekstremt gode kontakter i affiliate verdenen. Derudover driver jeg nogen sites, som tilsammen har over 3.000.000 visninger i måneden, så der får vi nogen reklamer til vores nye side. Dertil har jeg adgang til faceooksider som tilsammen har langt over 2.000.000 likes som frit kan benyttes til reklame. Sidst men ikke mindst har jeg etableret utrolige kontakter blandt diverse ad-agencies. Bl.a har jeg en kontaktperson hos eksempelvis Google Adsense

Jeg har webhotel og domæne på plads, vi skal bare have programmeret siden og designet det.

Hvis vi får etableret siden, så vil jeg få forholdsvis let ved at skaffe medlemmer til sitet, og så vil det ikke tage lang tid før vi kan begynde at tjene de første par tusinde dagligt, minimum. Og det er uden meget arbejde.

Send mig en PM eller efterlad dit Skype ID / email hvis du er interesseret i at samarbejde.

Mvh

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er desværre 27, så jeg passer ikke ind under din aldersdiskrimination.

Men held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor har du sat aldersgrænse på? hvad hvis den perfekte partner på 26 år sidder derude?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, 

Han skriver trods alt cirka.. 

Og hvis han kun er 19 - så matcher han ikke nødvendigvis businesswise mentalitet med en på 26+ 

Man lærer ufatteligt meget på 5-7 år i Business :)

Just my 2 cent.. 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel først og fremmest et spørgsmål om den rette erfaring og det har en på 21 år nok ikke meget af, i forhold til en på 30-40 som har arbejdet med faget i mange år.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Jeg har ikke noget i mod at bryde skalaen, jeg vil bare gerne at min kommende forretningspartner og jeg, er på nogenlunde samme grund og enige om tingene. Ud fra tidligere erfaring kan jeg ikke sige det har lykkedes med kæmpe aldersforskel. Send mig alligevel gerne en besked hvis du er interesseret.

Mvh

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:

Jeg er desværre 27, så jeg passer ikke ind under din aldersdiskrimination.

Men held og lykke med projektet.

"Aldersdiskrimination" er så meget sagt. Der er meget stor forskel på folk i forretningsbranchen. Som Jannik siger, så lærer man utrolig meget på nogen år.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg er en snart 19 årig fyr der desginer, animerer, visualiserer og meget mere. Det lyder som en spændende opgave du har gang i, og er noget jeg tror på jeg kan bidrage med en masse. Jeg har ikke stor nok erfaring i programmering til at tage den del af opgaven, men er til gengæld knald dygtig i alt design og kreative processer. Hvis du kan bruge en der "kun" kan det ene af tingene, er jeg i hvert fald til rådighed. Du kan se noget af mit arbejde nedenunder. Håber at høre fra dig, du må meget gerne kontakte mig på min mail eller via mobil.

Mail: malthehemmer@gmail.com

Mobil: 61 70 05 71 

Mvh Malthe Hemmer 

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Malthe.

Du hører fra mig asap :-)

Mvh

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)