Hej Amino. I forbindelse med opstart af tøj-hjemmeside søger jeg en dygtig freelancer eller en dygtig virksomhed, der kan hjælpe mig med at lave webshoppen. Jeg forestiller mig, at shoppen laves i Magento, men er villig til at lytte på andre fornuftige bud. Hertil kan der eventuelt indgåes samarbejde om fremtidigt samarbejde i forhold til marketing; Adwords, Facebook Ads mm. hvis muligt. - Shoppen skal have en hvis størrelse, da der allerede fra start forventes at være omtrent 50 styles, som løbende udvikler sig til flere styles. Dertil skal shoppen være SEO optimeret og konverteringsdygtig. Hertil vil jeg gerne have lavet logo, coverbillede og avatarbillede. Budget afhænger af kvalitet. |
Hej Fashionguy
Hos os kan du få en skræddersyet webshop i Prestashop, hvor vi designer webshoppen fra bunden. Vi giver altid et uforpligtende designforslag til hvordan din forside kunne se ud.
Du kan se referencer på bulldesign.dk/cases, og jeg vil også meget gerne sende dig en referenceliste med webshops vi er igang med.
Har du spørgsmål kan du fange mig på 60 80 40 40 eller skrive en mail til info@bulldesign.dk