Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min ide allerede opfundet og kan jeg få patent?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Jeg har opfundet et familiespil som skal hjælpe med at gøre dagligdagen lettere, samt planlægge aktiviteter for dagen, ugen og den løbende måned.

Spillet er særligt lavet til børnefamilier, men kan bruges i flere sammenhænge, som fx. fordeling af opgaver i store selskaber..

Formål:

spillet her, kan hjælpe familier til at fordele pligter, gøre hverdagen lidt mere overskuelig, lade børnene blive en del af det hele, OG planlægge nogle sociale aktiviteter sammen, for på den måde at sikre sig at få så meget kvalitetstid sammen som muligt

Det fede ved det hele er, at spillet vil blive en del af dagligdagen da den skal drejes HVER dag, hvilket er med til at motivere de voksne i familien til at "lege" bare en smule hver dag og se frem til noget med børnene og lade børnene se frem til samvær:-)

 Det ikke kun den enkelte dag den er med til at planlægge... det er også mål for den løbende uge OG den løbende måned:-) Dette betyder at der vil være ting at glæde sig til på sigt, børn vil få en sjov tilgang til de daglige gøremål og i en tidlig alder lære tingene. 

Dette spil er særligt egnet til de travle familier, hvor sure sokker, opvask, rengøring og motion efterhånden er blevet en sur pligt som er ret så uoverskuelig, og hvor de sociale samværstimer med børn og familie- som er ret så vigtige for barnets udvikling, og desuden lige så vigtig for et parforhold- stille og roligt bliver tilsidesat og/eller ligefrem GLEMT!!!

spillet her kan styrke familien til at blive et`. Den sørger for kvalitetstid, pligtfordeling OG mål på sigt:-)

Jeg har undersøgt på nettet om min ide evt. allerede er opfundet, men har intet fundet.... Kan jeg søge patent og evt. søge om at få mit produkt i produktion?

mvh. MLD

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke beskytte spil, det er jvf den danske patent lov, og EPC - European Patent Convention - undtaget for patentering, men men der kunne være en teknisk detalje, fx i et legetøjs spil være en smart måde at holde, spille en bold på, fastholde den på, fx via burretape, magnet på både bold og spillet osv 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu afviser i jo korrekt at man kan få patent, men der er vel mulighed for at få design rettigheder på udformningen og det vil vel også være en hjælp at få det varemærke registreret?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

haha der fik man lige lokket mig til at svare på et gammelt indlæg...glem det!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)