Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver min nye hjemmeside fundet af Google?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for hjælp til at få vores nye hjemmeside ind på Google, vi starter selvstændig op fra marts 2016, med udlejning af telte og service til fest, markeder mm. Der er derfor meget vigtigt for os og vores branche at man kan finde os på Google når man søger på udlejning af telte. Håber der er nogle der kan hjælpe os ;) Mvh www.1-2-3telt-udlejning.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:17

Hejsa

Prøv at starte med at få den ind på Google Webmaster tools: https://www.google.com/webmasters/tools/home - den bør i få sat op under alle omstændigheder.

Men herefter har i så en større opgave foran jer med at få jeres side til at "ranke", det er google kender jer er kun en del af opgaven, og skal op i søgeresultaterne sådan at i bliver fundet, så skal i have noget mere relevant tekst på jeres side.

Der findes en masse der gerne vil hjælpe med at SEO optimerer - men uanset hvad så er det som google kigger på, om i har godt og relevant indhold på siden.

Held og lykke med det

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:27

Hejsa :-)

Ved en hurtig søgening på "udlejning af telte" ser jeg en stor konkurrence omkring placeringerne. Derved vil det kræve en del arbejde hvis I ønsker en høj placering i de organiske resultater. 

Et hurtigt kig på jeres hjemmeside fortæller mig at I desværre har et stykke vej endnu, i forbindelse med at blive gode venner med Google. I skal have lagt en klar startegi for hjemmesidens kommunikation, og hvordan I igennem hjemmesiden ønsker at skaffe relevante kundehenvendelser. 

Smid mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en uforpligtende sparring ift. jeres fremadrettede arbejde med Google. 

Uanset hvad bør i få arbejdet med jeres tekster. Google elsker tekst, og relevant indhold :-)

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 21:16

Kære 1-2-3telt-udlejning. 

Måske ville det være en fordel at i på jeres hjemmeside nævner hvor i opererer fra (bynavn/landsde). Hvilket geografisk område i har valgt at levere til, er vel også relevant information for jeres kommende kunder. Dertil massevis af relevante billeder og tekster vedrørende det udlejningsmateriel I ønsker at tilbyde. Få evt jeres leverandører og samarbejdspartnere til at linke til jeres side.

Lav et opslag på facebook hver gang I deltager i en event.

Se iøvrigt min hjemmeside. Hvis nogle af mine produkter er interessante for jer kan vi tage en uddybende snak om det efterfølgende.

Mvh

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 11:18

I kan starte med at lave et link til siden - Google kan godt lide links - http://www.1-2-3telt-udlejning.dk/

Ellers som de andre siger

- vælg et søgeord som I gerne vil op på (f.eks. teltudlejning)

- skriv en masse godt relevant indhold om emnet

- lav basal onpage seo på det ord (se evt. http://www.linkbuilding.dk/on-page-checkliste/)- få nogle links til siden (signatur her på Amino, samarbejdspartnere osv.)Så har du et rigtig godt fundament for at blive fundet på Google

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)