Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

template/theme for wordpress (light og god til SEO)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for nogle gode råd ang. wordpress templates.

I dag har jeg en fin template men jeg har været så uheldig at templaten gør min backend meget langsom af en eller anden grund. Jeg har ikke fundet frem til fejlen men tror at der er noget der kører som ikke skal køre (måske noget i koden)

Jeg overvejer derfor stærkt at skifte template og finde en som er helt ren og light.

Hvad templaten skal helst indholde:

1. landingpage/frontside hvor man kan lægge video eller billede ind med noget tekst øverst. 

2. Lækker menu hvor der evt. kan være ikoner for at gøre det visuelt bedre/nemmere for besøgende.

4. 3 kasser/pricetables hvor der kan være billede og tekst

5. sociale ikoner 

6. testimonials med evt. slideshow med billede og tekst.

Nogle ideer?

Jeg har kigget lidt på genesis framework og har læst at det skulle være det bedste for seo og hurtighed, men man skal vist købe for at teste?
Jeg vil sætte stor pris på noget info, da jeg flere gange har prøvet at hente en template som man bruger meget lang tid på og så finder man ud af at der er noget galt eller at templaten ikke er så god som man troede.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:50

Jeg bruger et helt sindssygt let tema på nichefinder.dk, kaldet Frank. Du kan lave en fin forside og gimpe ud med diverse page builder plugins, du kan også smide kasser ind, igen fra plugins, og alt lige bortset fra den lækre menu.. Den er ikke sexy, men det kan du sikkert ændre eller få en anden til at ændre for dig.

Der vil være lidt arbejde med tekststørrelse etc, men alt fokus er på let, clean template. Den er så let, at helium føles tung.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 10:29

tak for det.

Jeg vil søge lidt videre.

Jeg overvejer lidt at lave mit eget tema/template for at kun få præcis det jeg har brug for og så light som muligt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)