Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GOOGLE JUNGLE

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :-)

Må ærlig indrømme,  er sgu lidt irriteret på teknikken og Google, der er altid noget man skal tage hensyn til, ellers bliver man straffet...

Jeg startede at lave en webshop i flash for nogle år tilbage, og var kommet rigtig godt i gang. Men så får man at vide, det er no go, og det skal skrottes, fordi Google vil straffe dig.. Ok, så starter man så på et webshop, ikke flash baseret, men stadigvæk lidt dynamisk, og kommer godt igang med det, magento system. Så får man at vide, at det er no go, fordi det ikke er mobil venlig, og Google vil straffe dig igen fra april 2015,  ...hmm, nu sidder man her og følger sig "lidt snydt". Vi er igang med at opdatere vores webshop til et helt nyt platform, starten af 2016, og jeg vil gerne vide, hvis der er nogle der sidder med nogle vakse råd, feedback, så der ikke opstår et "hovsa" problem bagefter. Er der noget man skal tage hensyn til 2016 og gerne et par år frem, så vores shop er virker bare lidt nogenunde. Vi venter på den nye 2.0 version Magento, og så tager vi fat. Er der nogle der vil hjælpe os med lidt feedback, og hvad der skal evt tages hensyn til fremadrettet.... Er ikke den skarpe til teknik, så det overlader jeg til de andre, men derfor prøver jeg alligevel at sætte mig ind så meget jeg nu kan, derfor dette indlæg. Det skal bare virke denne her gang :-)

Vores nuværende shop kan ses her

Glædelig Jul og godt nytår

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:39

Hej Zahid 

Det er selvfølgelig svært at spå op fremtiden, så der vil selvfølgelig ikke være noget der kan siges med sikkerhed. Dog vil jeg mene at man som nystarter webshop anno 2016 skal have mobiloplevelsen i særligt fokus rent teknisk. Alle undersøgelser peger i retning af et konstant øget  forbrugsmønster i tilgangen til internettet, specielt via smartphones. 

Ellers handler det om at følge de nutidige spilleregler. Skab relevant indhold, og indgå tunge og besværlige filer og plugins. Skab og let og elegant fundament, hvor alt overflødigt er fravalg. 

Held og lykke med jeres redesign :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:06

Hejsa Zahid

Det at have og drive en Webshop, er en "ongoing" proces - sådan en skal løbende tilpasses bl.a for at imødekomme de krav som google stiller.

Men hvis du nu i stedet for at fokuserer på hvad Google "kræver" fokuserer på løbende at give dine kunder den bedste købs-oplevelse hos dig, så vil du sikkert opleve at du får "færre" problemer med krav fra Google - det er jo egentlig det de gerne vil sikre med de regler de sætter op og justerer løbende.

Når du nu går efter en Shop i Magento, så er du rimeligt godt fremtidssikret, ikke forstået på den måde at der ikke kommer nye "krav" fremover også som du vil skulle justerer din shop for at leve op til.

Med en Standard Magento løsning kommer du derimod ind i et stort øko-system, hvor det fremadrettet også vil komme extensions osv, der gør det nemmere løbende at optimere shoppen, både i forhold til købs-oplevelsen og evt krav fra Google - dette er netop en af de helt store fordele ved at vælge en af de "store" løsninger - på den måde kan du sandsynligvis undgå en egentlig re-impletering af din shop.

Zahid:
Er der noget man skal tage hensyn til 2016 og gerne et par år frem, så vores shop er virker bare lidt nogenunde

"Det er svært at spå - især om fremtiden" - men hvis du sørge for at i holder jeres løsning så tæt på standard som muligt, så er i rimeligt godt sikret, det betyder som sagt ikke, at i ikke løbende skal justerer shoppen, men holder i jer så tæt på standard som muligt så vil sådanne justeringer også være til at have med at gøre

Held og lykke med jeres projekt

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)