Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Budget udarbejdelse til webshop opstart

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak Lars

Morten tak også for input, ja for mig er det nu eller aldrig næsten og jeg har personligt svært ved at se at man kunne have arbejde ved siden af da kundeservice skal være højt og hurtigt, for mig nytter det ikke noget at en kunde skal vente på svar i adskillige timer, for så vælger de blot andre sider som måske har samme produkt.

Og så er der også forsendelsestiden, jo hurtigere det kan komme ud af døren og til kunden desto bedre, så jeg har svært ved at se et almindeligt arbejde eller deltid skulle kunne lade sig gøre medmindre man slægger på servicen.

Men det kommer også an på hvor meget man tror på sin ide og hvor meget man tør gå efter den, men ja der er ingen der kan lide at fejle eller tabe en masse penge.

Synes også det er svært med f.eks projekteret salg, for uanset hvor godt man laver tingene og hele set uppet er i top, så er det i sidste ende kunderne der betaler og man kan jo aldrig vide om de lige præcis vil benytte ens side også selvom man kører hele marketing maskinen frem :)

 

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i at service skal være i top. Det er noget jeg vægter utroligt højt. Derfor har jeg fundet hjælp i familie og kæreste så tingene formentlig kommer til at løbe rundt uden jeg skal opsige min deltidsstilling.

Mht. til forsendelse, ville alle de ordre der kommer ind ikke komme hurtigere frem fordi du løber til post-kontoret 10 gange løbet af en dag. Du kunne jo aflevere alt sammen sidst på dagen, én gang om dagen. Derved kommer det jo frem dagen efter (formentlig).

Men det helt korrekt. Det er 100% bedre at gå ind i det med fuld tid. Det bare ærgerligt at gå i stå pga. manglende kapital eller at banken siger stop før indtjeningen kommer rigtig igang.

Jeg håber det lykkes for dig og jeg glæder mig til at læse om din succes historie!

Det bedste hilsner

Morten

Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak og ilm, det er også ganske forståeligt og fornuftigt hvis man har kæreste/kone familie man skal tænke på.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)