Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

selvstændig ingeniør

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er ny her på siden og det her bliver så mit første indlæg

Jeg er bygningsingeniør studerende( konstruktion ) , og bliver meget snart færdigudannet. Jeg har altid haft planer om at være selvstændig, men jeg føler mig overhovedet ikke rustet til det da jeg slet ingen ide har om hvor man skal begynde henne. mit spørgsmål er om der måske er nogen selvstændige ingeniører herinde der kan hjælpe med at komme igang- enten et lille deltidsjob, eller måske bare at jeg kan få lov til at komme forbi engang imellem og se på hvordan det hele fungerer. 

mange tak på forhånd

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,
Jeg er selv bygningsingeniør, og jeg vil klart anbefale dig at være jobtager inden du starter som selvstændig. Der er så utrolig mange problemstillinger, som man slet ikke er rustet til at håndtere som nyuddannet. Ved at være på en arbejdsplads, har du mange sparringspartnere, og man bliver mærkbart bedre til sit fag som tiden går.

Mvh
Mikkel

Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.. Problemet er når jeg sidder og kigger på jobopslag så kræver de enten at man har 3+ års erfaring- alternativet er et studiejob som jeg heller ikke er særlig egnet til da jeg meget snart er færdig med studiet. 

Har overhovedet ingen kontakter indenfor branchen, og har slet ikke lyst til at rende rundt og være arbejdsløs efter 5 års studie. 

ved du om man overhovedet har en chance hvis man søger nogle af de her jobs som kræver en masse års erfaring, som nyuddannet? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 20:30