Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket informationer er brugbare for store virksomheder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg ved at virksomheder fx betaler euroads 20kr for at få nogen personer til at tilmelde sig deres konkurrencer/nyhedsbrev.

Men findes der andre informationer/handlinger som man kunne forestille sig at virksomheder var interesserede i at købe sig til?

Man kunne forestille sig at nogen var interesseret i emails, telefonnumre? Måske endda at få forbrugeren til at like deres facebookside, eller give deres mening omkring et produkt eller lign? Eller bare få dem til at tilmelde sig deres konkurrencer?

Har du flere ting som virksomheder kunne være interesseret i at betale sig fra? Jeg vil meget gerne hære hvad du tror de vil bruge penge på, eller hvad du SELV ville have brugt penge på.

Tilmeldt 18. Jul 15
Skrevet kl. 11:21

Og nogen der ved hvad virksomhederne betaler for én "profil" altså navn, tlf, email, adresse osv? 20kr pr? Højere? Lavere?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47196
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:43

email kan de ikke bruge til noget uden forbrugeren har givet dem helt konkret lov til at skrive til dem, ellers får de store bøder. Navn og adresse og telefon kan de jo hente helt gratis.

vh John Hannover

Tilmeldt 18. Jul 15
Skrevet kl. 15:08

Ja jeg mener også hvis de giver samtykke til at måtte blive ringe op eller modtage emails fx.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)