Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 drenge med en gode kontakter bl.a. de danske Youtubere. 

Vi går med tanken om at starte vores eget tøjmærke, da vi har fede ideer, fine kontakter, og synes at det kunne være et sjovt projekt. 

Vi har dog ingen erfaring med dette, så hvis der er nogle der har råd, mm. i forhold til opstart, leverandør, osv. kunne det være fedt at få lidt guiding til dette projekt. 

Eventuelt links, kontakter til leverandøre, iværksættere, osv. 

MVH T og O

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 00:35

Hej Tysonsan,

Jeg er ejer af www.timoprint.dk

O
g vi kan godt stå for jeres tøj så længe det har med print at gøre, jeg er også partner i timothymedia.com så vi vil med glæde også hjælpe jer med webshop og andre spørgsmål. Da vi er ret erfarene inden for webshops, markedsføring, og "branding" 

Skriv gerne til mat@timothymedia.com

S
å svarer jeg i morgen tidlig!:)

Mvh Matias

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 00:43

Til at starte med, er det en god ide at lave en forretnings plan.
I kan finde en skabelon her: http://www.amino.dk/media/p/276027.aspx

Jeg ved at der er rigtig mange som starter eget tøjmærke, bare her på Amino er der 2-3 om ugen som vil/er igang med at starte op.
Søg på det her på Amino, der er sikkert mange tråde som har en masse information som i kan bruge. 

Held og lykke med jeres forretning.

Tilmeldt 22. Dec 15
Skrevet kl. 00:50

Mange tak for hjælpen :)
Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

Frederik Mortensen:
Jeg ved at der er rigtig mange som starter eget tøjmærke, bare her på Amino er der 2-3 om ugen som vil/er igang med at starte op.

Bare i dag har jeg set 5-6 tråde om dette...

Men endnu ikke én, hvor jeg fornemmer, at der er brugt mere tid end blot at have haft tankerne om, at det kunne være dejligt at have en webshop med tøj..!

Tilmeldt 22. Dec 15
Skrevet kl. 00:55

Det er forståeligt, dog er det svært at udtrykke sin begejstring for sin ide over nettet. Som mange sikkert siger tror de at de kan slå igennem, men ender ud med intet.

Vi er dog 2 engagerede drenge, som har alle muligheder for at opnå deres ønske om at slå igennem, men som sagt det handler om engagement.

Vi har dog alle de muligheder vi har brug for, og tror derfor på at det kan lykkedes.

Men tak for din mening, og lad og nu se hvordan det går

Mvh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)