Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CEO/CTO til B2B business intelligence system

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner som kan tage en operationel CEO/CTO/Co-founder rolle i et projekt som stadig er på i ide fasen. Det drejer sig om en business intelligence løsning som henvender sig til et niche segment i den finansielle branche. Ideen og forretningsplanen er på plads, derimod mangler selve udviklingen af software løsningen. Software løsningen vil som udgangspunkt ikke særlig kompleks i sit design og infrastruktur. Front-end delen vil være ipad/iphone kombineret med en web baseret løsning hvor data kan indtastes. 

Jeg kan ikke selv tage en operational rolle, men kan stadig dedikere størstedelen af min tid til projektet som rådgiver/arbejde bestyrelsesformand. Jeg har selv en stor forståelse for hvad slutkunden vil have og kan derfor være med til at designe løsningen. 

Specifikt søger jeg efter følgende profil som gerne har flere af følgende punkter:

- Erfaring med BI system eller lignende

- Erfaring med BI software udvikling eller iOS udvikling

- Kan tage en operationel CEO/CTO rolle og drive software udviklingen og derefter salg

- Højt drive og lyst til at være med i et start-up med stor ejerandel

Er klar over at det er meget begrænset information, men send her en privat besked med et par ord om din profil og så kan vi tage den derfra.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)