Jeg har siddet med denne her ide for flere år men hvergang jeg tænker over det, bliver jeg bremsede på ground af det penge jeg mangler for at kunne start op. Men det sjovest er at garantien for indtægterne er 100%. Fx. Jeg skal bruge 130mio kr for at kunne starte op og ville tjene 14mio kr hvert år og det er ikke noget med risiko fordi det er Real estate bygninger i udlandet og det er fuldt udlejet allerede.
Det vil sige jeg vil være i stand til at betale all penge tilbage med renter i 15-år eller 20-år kommer an på hvordan banken vil ha' pengene tilbage. Jeg har også planner om at købe flere lejlighed bygninger i den tid så hvis jeg fx over tjener kan jeg betale tilbage inden 10-år eller 5.
Men der er fuldt garanti tilbage betalling i 15-år eller 20-år kommer an på hvis det vil lave penge på det her.
Lejligheden er bygget i en tæt befolket område det vil sige et eftersøgt sted og folk har brug for tag over hovedet, det er hvor kærlighed, børn, varme etc etc starter fra man kan sige det er livet i sig selv at have et hjem. Jeg kan vise dem ''income certificate'' det 14-mio kroner er sikret og hvis en familie flytter ud? hopper de andre på ventelisten in
Ikke for at ødelægge din drøm, men de investorer som du skal have fat i, er dem som allerede er i ejendomsmarkedet.
De kunne aldrig finde på at investere i en enkeltperson. De vil da hellere købe huset med deres eget firma.
Start hellere med de små, men ejenddomsmarkedet er svært i disse tider, og det er primært folk med pengene som er i dette marked.