Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få massiv opmærksomhed! - Bliv set med kendte mennesker! - Sponsor søges!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

KUN SERIØSE HENVENDELSER !!!!

LÆS HELE INDLÆGGET - SPONSOR DELEN KOMMER FØRST TIL SIDST!!! :-)

I ultimo Marts måned 2008, udkommer den kontroversielle livsstils, slanke -og helsebog "the Models Diet" på Miami Muffin Publishing, i Danmark på dansk naturligvis.
I bogen er der en lang række kendte, flotte og lækre modeller - sammen med kendte fagfolk - der fortæller om deres livsstil, modelbranchen, slankeindustrien, ernæring og sundhed, deres slanketips og træningsrutiner og meget, meget mere.
Bogen handler i stor og vid udstrækning også om selvværd og selvtillid, samt hvordan dette kan forbedres hos unge -og voksne mennesker, samt at man skal promovere sunde modeller, kvinder og mænd!

Af modeller kan bla. nævnes danske Kira Eggers, verdens mest kendte fetich model Bianca Beauchamp, den svenske mediedarling Natacha Peyre (også kendt fra svensk BigBrother og PlayboyModel), Katie Cleary (Fra Americas Next Top Model, og music video med Craig David, den verdens berømte R&B sanger), den ene halvdel af de populære Gibson Sisters og kendt fra ENVY-series, som er ultra populært hjemmetræningsvideoer i USA, C.J. Gibson, og en række andre flotte bikini, undertøjs modeller - som har været i Playboy, FHM og andre store udenlandske blade!
Derudover er der særskilte interviews med mandlige og kvindelige modeller, som bla. har poseret fra store mærker som Armani, som kommer med kontroversielle og åbenhjertelige beretninger fra den kyniske modelbranche.

Af fagfolk, kan bla. nævnes Dr. Mehmet Oz, som er læge i Oprah Winfreys populære talkshow "Oprah" og som er New Yorks førende hjertekirurg. Han står i spidsen for en lang række nationale tiltag i USA; som fokusere på unge, selvtillid og fedme.

Til bogcoveret benyttede jeg den verdensberømte fotograf Paul Buceta www.paulbuceta.com og der er utrolig høj kvalitet igennem hele bogen og projektet!

-----------------

Jeg søger sponsorer som gerne vil kædes sammen med en alternativ, kontroversiel og spændende livsstils, slanke -og helsebog - som stort set er garanteret opmærksomhed og fokus i medierne.

Bogen omhandler : Modeller, Eksotiske modeller, Kendte fagfolk, Diæter, Sundhed, Træning, Ernæring, Kosttilskud, Selvværd og Selvtillid, indre ro, modelbranchen, bagsiden af medaljen m.m., Så jeg forestiller mig at potentielle sponsorer er indenfor disse områder, men er åben for langt de fleste forslag og interesserede!

----------------
HVAD FÅR DU SOM SPONSOR??
Du får en utrolig unik mulighed for, at blive kædet sammen med internationale og meget kendte modeller og professionelle. Derudover får du en portion good-will og hype, som på anden vis ville være umulig at opnå. Derudover bliver du som sponsor, kædet sammen med et produkt som vil fremme sundhed, selvværd og selvtillid iblandt voksne og unge og som vil omhandle sundere livsstil.
Som sponsor får man altså denne mulighed, for at fremstå moderne, med tiden, positiv overfor sundhedstiltag overfor unge og voksne, og som en virksomhed der tør promovere sig selv på nutænkende måder.

Bogen vakte så meget opsigt, at det – lang tid inden bogen var færdig – resulterede i et interview i EkstraBladet som kan ses her: http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article193169.ece
(overskriften havde vi intet med at gøre)
-------------------
HVAD KRÆVES FOR AT BLIVE SPONSOR??
Det kræves at du vil være med til at sponsorer en markedsføringskampagne for the Models Diet bogen.
Derfor har jeg opstillet forskellige muligheder for de interesserede:

BOGMÆRKE SPONSORAT: Hvis du vil yde dit sponsorat via bogmærker, så står vi for det fulde design, dvs. grafik, opsætning og alt det praktiske med udlevering m.m., Klik på dette link og se hvordan bogmærkerne kan se ud: http://www.nicosialonghi.com/myspacelala/Sponsor/sponsor.htm
Som sponsor vil du naturligvis få dit navn og din website adresse på bogmærket, samt teksten ”denne kampagne blev sponsoreret af (Dit firmanavn)”
Varighed af dit sponsorat vil være 6 måneder og vil dække langt de fleste biblioteker i Københavnsområdet, Østerbro, Frederiksberg, Nørrebro og Valby.
Besøgstallet er oplyst af Dansk Biblioteks Reklame, som anslår 20.000 besøgende om måneden, i de pågældende områder.
Et sponsorat hertil vil koste ca. 19-20.000kr. ex moms.

POSTKORT SPONSORAT:
Ifølge en undersøgelse - fra Vilstrup Research - er reklamepostkort det mest værdsatte reklamemedie blandt unge i landets fire store byer. Kernemålgruppen er de 18-39 årige. Det er storbyfolket, deriblandt studerende, singlekulturen og de unge familier.  Andre karakteristika: brugerne af reklamepostkort er mere aktive og udadvendte end den øvrige del af befolkningen, de er IT-tunge, under uddannelse, har meget fritid, storforbrugere af underholdningsbranchen og den nyeste teknologi, selvbevidste mht. deres udseende. De er påvirkelige individualister, der tror på sig selv og er sjældent solidariske med bestemte grupper i længere tid – til gengæld slår de gerne følge med andre, der er på vej i samme retning som dem selv.

Se på dette link, hvordan bagsiden kan se ud, og vi vil naturligvis stå for, at sponsores navn og url kommer tydeligt på bagsiden!
http://freecard.dk/files/freecard_skabelon2008.pdf
Jeg kan kun accepterer et FULDT sponsorat, og ikke at en sponsor evt. kun vil betale for trykningen af postkort. Det er altså en samlet pakke.Priserne forneden er fra FREECARD og man kan se på deres hjemmeside, hvor mange cafeer, centre, m.m som de forskellige distrikter dækker over (og det er mange og det er smarte steder!)

2 ugers kampagne ét distrikt (100 steder) (alle priser er ex moms)
Oplag  - 20.000 postkort
Trykpris - Kr. 8.600,- 
Distribution - Kr. 11.200,-  2 ugers kampagne på begge distrikter (200 steder) (alle priser er ex moms)
Oplag  - 40.000 postkort
Trykpris - Kr. 15.600,- 
Distribution - Kr. 19.700,- 

Online postkort (alle priser er ex moms)
2 uger - Kr. 5.000,-

----------------------

Herudover kan interesserede også se mulighederne fra Go-Card
http://www.go-card.dk/log/userfiles/pdf/medieinformation.pdf

Læs venligst informationen på Go-Card også, og der er også priseksempler!

Priserne for et sponsorat er utroligt gode, når man tænker på hvad firmaer ellers bruger på annoncer i blade, magaziner og på google. Derfor, grib denne unikke chance og ta’ kontakt til mig hurtigst muligt
J
Send en mail til : sales@themodelsdiet.com eller vedlæg dit navn og telefonnummer, så skal jeg nok ringe tilbage.

Mvh David

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:19

Hej David,

sponsordelen er jeg ikke lige interesseret i. Men hvis du sender mig bogen så kan det da være jeg kan få presset en anmeldelse ind af den i Københavns allerbedste kulturmagasin :)

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 16:04

Smid en mail til mig, så gemmer jeg dine info (Magazin navn, mail, m.m.) i anmelder listen, så jeg kan sende ud til dig og de andre anmeldere til den tid :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)