Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode erfaringer med Web10.dk?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder billigt - for billigt måske? 

er der en ok hastighed på deres sites/domæner?  anyone? ???

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, det er mange år siden jeg har brugt dem, men holder mig fra de billige hoteller, da de ikke yder i forhold til de behov jeg har. Hvis du vil have en testside i ren html, så er det sandsynligvis fint.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en 9 sider liggende hos web10, 8 af dem små ubetydelige sider men 1 med omkring 15000 besøgende om måneden og 60 tusinde side visninger og jeg er godt tilfreds med dem, både med hensyn til hastighed og support:-)

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke super glad for Web10 - jeg brugte det for en kundes hjemmeside, fordi de havde valgt det fra starten, og bare backenden og den brugerflade, der er derinde er virkeligt dårlig. 

God nok support, der hjælper dig gennem deres indstillingslabyrint, men det skulle jo helst ikke være nødvendigt. 

jeg kan godt anebfale UnoEuro, hvis det skal være billigt og godt. 

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)