Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal have besked ved adresseskift?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi står overfor at skulle flytte til en anden adresse, og i den forbindelse spekulerede jeg på, om der var nogen der kendte en god guide som beskrev præcis hvem der skal have besked?

Skal man bare advisere Skat og så går resten af sig selv, eller skal man kontakte hver eneste myndighed og andre firmaer "manuelt"?

På forhånd tak for hjælpen,

Mads 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:14

Jeg mindes det står pænt beskrevet i den flyttemappe du kan hente gratis på posthuset. Smile 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:14

Du skal nok gå den tunge vej og advise samtlige i din kreditordatabase og debitordatabase, posten, kommunen og SKAT..

Geeked

Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 14:38

Okay, troede egentlig mest at den var henvendt private, men det maa jeg jo kigge lidt paa saa.

Tak!

Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 14:40

Var lige praecis det jeg haabede at der var en vej udenom, men saa maa det jo vaere saadan.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:42

Får man ikke dækket alle de forskellige offentlige instanser ind ved at melde flytningen til erhvers og selskabsstyrelsen?

Resten skal jo nok desværre klare på go gammeldags manuel maner...

/Peder 

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 16:21

Folkeregistret m.h.t. personlig adresse

E & S mht virksomhedsadresse http://webregforum.pro.dir.dk/log/eogs/library/registrering_aendring_fillprint.pdf

Det dækker alle offentlige myndigheder. Jeg ved at en lang række private virksomheder også abonnerer på adresseforandringer fra folkeregistret - bl.a. typisk alle banker. Hvem kan du slå op på http://cpr.dk/cpr/site.aspx?p=18&t=visartikel&Articleid=4111

Jeg tror (ved det ikke, så tjek selv efter) at flyttemeddelelser på kort der svarer til Post Danmark's kan sendes portofrit.

Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 16:31

Super svar, tak for hjælpen! :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)