Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til adsense på danskeinvestor.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg prøvede tidligere idag at slå denne tråd op uden svar, så jeg prøver lige en sidste gang..
Jeg har oprettet
http://danskeinvestor.dk/ og ville i den forbindelse tilmelde mig Google adsense. Jeg er dog usikker på om alt er godt nok set i forhold til de standarder de har? Jeg har læst deres regler igennem, dog tvivler jeg stadig på om det er godt nok! Nogen med evner og erfaring indenfor adsense der kan give mig nogle gode råd?

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 18:43

Skal der forresten meget til for at blive accepteret? Det lyder som om at de har nogle ret store krav! Håber min hjemmeside kan leve op til deres krav.. Jeg har ca. 200-300 besøgende om dagen

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:38

Hejsa,

Jep, smid du bare en ansøgning afsted til Google, du bliver formentlig godkendt forholdsvis hurtigt, max en uge vil jeg skyde på.

Husk du maks må have 3 adunits pr side - Hvis du har flere spørgsmål så sender du mig bare en privat besked.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 09:41

hej! tusind tak for dit svar.

Jeg blev dog ikke godkendt da jeg allerede havde en adsense konto på youtube som jeg havde glemt alt om. Den har jeg nu fuldstændigt slettet og prøver at sende en ansøgning igen, dog får jeg samme svar: "du har allerede en adsense konto". Ved du hvor langtid der går før at de registrerer at jeg har slettet min anden adsense konto? Skal man mon prøve at vente lidt hvis jeg får samme svar igen? 

Med venlig hilsen Samuel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:38

kan du ikke bare tilknytte din nye webside til den adsense konto

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 13:11

Hej John, nej de vil kun have at man har et medie tilknyttet til en adsense konto. Man skal have rigtig mange views for at de lader dig have to medier på en konto desværre!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)