Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger affiliate partner til smartphone-projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino’er

Jeg føler, at tiden er kommet til at kaste mig ud i et nyt projekt, og derfor har jeg kastet mig over at lave en affiliate-side omkring smartphones. Lige nu findes der en masse danske sider omkring smartphones, men min vurdering er, at der er grundlag for endnu en side. Der findes en masse sider med anmeldelser af smartphones, så det er ikke her, at fokus kommer til at ligge.

Jeg har undersøgt markedet for muligt indhold, der kan gøre siden spændende og unik, og her er der masser af muligheder. Derudover har jeg lavet en søgeordsanalyse, og den viser, at der er rigtig gode muligheder for organisk traffik – som passer til det indhold, jeg har i tankerne.

Det jeg kan tilbyde til partnerskabet er:

Det jeg forventer, at du er skarp til er:

• Producere unikt kvalitets inhold (artikler, guides, nyhedsbreve osv.)
  • Sociale medier (opslag, delinger, kommentering osv.)

Så groft sagt sørger jeg for, at det hele virker, og du sørger for, at siden er aktiv.

Jeg er ikke interesseret i masseproduceret indhold, hvor vi udgiver artikler af 3-500 ord hver dag. I stedet ser jeg gerne, at vi får lavet kvalitets indhold, som f.eks. kunne være 1000-2000 ord eller mere og så i stedet for udgiver en gang om ugen f.eks. Jeg har en masse idéer til indhold, men det er selvfølgelig noget, vi aftaler indbyrdes. Det indhold jeg har i tankerne, kræver ikke ekspertviden om smartphones. Det kræver, at der bliver søgt på Google, og at indholdet bliver koblet sammen med noget grafik i form af grafer, illustrationer, billeder osv. og bliver præsenteret, så alle kan forstå det.

Jeg forestiller mig et 50/50 partnerskab, hvor alle omkostninger og indtægter bliver delt i 2.

Det er ikke vigtigt, om du har erfaring med hverken smartphones eller affiliate. Så længe du har mod på og lyst til at skrive om emnet, så er jeg sikker på, at projektet bliver en succes.

Hvis du er interesseret, så skriv en kommentar herunder, smid en privatbesked eller send en mail på mail@martinslaugesen.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig Smile

Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Det lyder som et interessant projekt. Vi er et outsourcing firma her på Filippinerne med egne programmører, samt et par danskere og englændere som projektledere. 

Jeg har sendt dig en email fra morten@olmsolutions.com 

Du kan se mere om os på www.olmsolutions.com 

Mvh, 
Morten Carstensen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)