|
Jeg har et lille firma sammen med en makker hvor vi laver produktudvikling (tjelhart.dk). Vi er uddannet diplomingeniører (og skal til at afslutte vores overbygning til civilingeniører og søger derfor eksamensprojekt på en anden tråd her på Amino, men det er en anden historie...) Vi sidder i et kontorfællesskab med 10 industrielle designere og lidt grafikere osv. Med jævne mellemrum bliver der designet eller udviklet produkter der er klar til at blive solgt, men alt for tit går processen i stå der. Vi vil meget hellere bruge vores tid på det vi er gode til i stedet for at spilde den på at være halvdårlige sælgere. Derfor mangler vi den person der kan være den gode sælger for os. Vi kommer ikke til at kunne tilbyde anden aflønning end royaltyaflønning, men til gengæld en rimelig andel af et evt. salg. Hvis du er den person der godt kan lide det opsøgende arbejde og lide at snakke i telefon og samtidig er en god købmand tror jeg der er grobund for et godt samarbejde. Jeg mener i øvrigt at der er mange andre lignende tegnestuer der er i samme situation, så jeg tror sagtens man kunne holde sig beskæftiget fuldtid. Jeg ser frem til at høre fra jer..
Mvh Frederik |
Hej Frederik,
I skal være velkomne til at skrive en mail til mig på: info@studiousdesign.dk - vi arbejder selv med idé- og konceptudvikling.
Vi har mange kontakter, mange kompetencer at trække på - og vi brænder for det vi laver.
Så måske vi kan få glæde af at kende hinanden? :)
Fortsat god dag, og rigtig glædelig jul...
Bliv gratis medlem