Hey alle amino'er :)
Jeg er idag medejer af et mobildiskotek , www.fulfestfremad.dk , men der er kommet nogle problemer og nu overvejer jeg at selv at starte op, altså blive købt ud af det andet mobil diskotek, og så købe mit eget.
Her søger jeg en investor, som tror på at det her kan blive til noget. Jeg har en del erfaring, da jeg har diverse jobs, som hos Invi A/S www.Invi.dk førhen, er blevet ansat som DJ på "pusterummet" i jom fru ane gade og plus de forskelligt jobs vi har med mobil diskoteket.
Som investor får du alle slags mulighed for at få god reklame på vores jobs. Vi vil få lavet et bagtæppe som vil hænge bag ved vores pult, så alle folk har direkte øje på det. Og selvfølgelig vil der blive plads på vores hjemmeside.
Mobil diskotektet vil selvfølgelig blive kørt efter bedste metode, og jeg har kontakt til at par rigtige gode deejays.
Derfor kan jeg love jer at vi levere den bedste oplevelse til folk hvergang vi er ude og spille. De deejays jeg har kontakt med, kan spille til alle slags fester, fødselsdags med mere.
Jeg vil selv smide 20.000 kr i det her projekt, men mangler dog stadig omkring 25.000 - 30.000 kr, for at få fuld ført dette projek. Pengene bliver selvfølgeligt brugt på de rigtige ting, sådan at vi har det folk forventer allerede fra første job.
investoren vil selvfølgelig få en andel af vores indtægter, dette diskutere vi dog privat, da jeg ikke vil oplyse dette
Men lyder det som noget for dig, og selvfølgelig hvis du har lysten og det, er du selvfølgelige velkommen til at tage med på jobs.
Med venlig hilsen
Morten Johansen
Dj "mjZ^"