Hej jeg er bidt af en gal internet shopper og køber alting på nettet i hele verden, og har lige modtaget mine 2 nye ip kameraer og fået dem monteret de koster ca 1900 kr i den billigste net butik her hjemme men jeg har betalt 600kr stykket i hong kong med forsendelse men uden told og afgift nu spekulere jeg så på om man ikke kunne tjene nogen penge ved at montere dem hos folk for synes da det er noget af en besparelse bare på kameraerne selvom man skal betale moms og afgift så kunne man sælge dem for 2000kr stykket inklusiv montering da jeg også har 600 meter netværks kabel stående så er der jo til de første par monteringer tror i det ville kunne løbe rundt og være et marked for det?
I princippet kunne der godt være et marked for det. Men jeg tror alligevel ikke at du tjener nok på det til at kunne tage højde for transport, ekstra tid der bruges når montering driller og de mange reklamationer der ofte er omkring alarmindlæg, hvis de ikke virker. Du risikerer at kunderne klager 2 uger efter og ikke synes det virker helt og at du derfor er nødt til at tage derud (gratis) igen og rette problemet.
IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing
Jeg tror den teknologiske udvikling er lidt imod dig. Om lidt (hvis ikke allerede) kan man købe et trådløst webcam du kan klistre op med 'elefantsnot' eller en klat lim - for bare et par hundrede kroner.
Jo var bare i den forkerte kategori det andet indlæg og kan ik se man kan slette det igen nogen steder? Men tak for svaret, har selv et kamera jeg har haft i et år og der har ingen problemer været men det kan jo selvfølgelig ske men nu er de jo i den dyre ende de kameraer og monteret med kabel så tror ik der blir så mange problemer med dem og er uddannet tømrer så ved da lidt om hvordan man kunne trække et kabel i et hus..
Ja de billige trådløse kameraer dur bare ik rigtig til så meget og der kan være udfald i det trådlæse netværk de er sluttet til, også er der jo det med at et kamera skal have strøm et sted fra og skal jo være tæt på der hvor de er monteret de kamera jeg har sat op får strøm igennem det netværks kabel de er monteret med så der skal ikke være en stikkontakt i nærheden..