Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Labels til start af eget argan olie mærke + evt domæne/hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du og vil starte dit eget argan olie mærke, men synes du labels osv er dyrt, så har jeg et godt tilbud til dig :)

Jeg ligger inde med med labels til to brands, da de oprindelige købere sprang fra, efter disse labels var trykt...

Der er 3.000 labels til hver mærke, og der kan selvfølgelig trykkes flere, såfremt der er behov for dette. 
Etiketterne passer til en 100 ml glas- eller plastflaske, som ses her, og de er med glat overflade, så olien ikke ødelægger etiketten.

Billeder af etikkerne på en flaske, kan sendes, og du kan ligeledes sagtens købe olie af os, såfremt du også mangler en leverandør til dette. Her kan konkurrencedygtige priser leveres :)

Send en PB eller en mail, såfremt dette har din interesse.

PS hver brand sælges selvfølgelig kun til en person, som ligeledes overtager evt rettigheder til dette mærke...

Ingen af mærkerne er varemærkebeskyttet, men begge brands er solgt på det danske marked, som de første, hvorfor navnet er beskyttet under gældende dansk lovgivning. Ønskes en varemærkebeskyttelse, skal sådan en registrering ske for egen regning :) 

Fra Valby
Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:56

Hej!

Det kan have interesse, hvad er prisen??

Fra Valby
Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit svar Per!
Jeg syes ikke du skal gøre dig dommer for om jeg har " niveau" eller ej. Hvorfor må jeg ikke spørge om prisen, kort og godt? Jeg har været på hjemmesiden og synes kvaliteten er noget jegkan anvende. Jeg har selv råvarene og derfor er prisen den eneste afgørende faktor tilbage, for mig altså..

Prisen vil i øvrigt være bestemmende for, om vi skal gå dybbere ind i det eller ej. Synes absolut ikke at spørgsmålet om prisen ALTID er et udtryk for lavt "niveau"!!!
Jeg må da i øvrigt selv bestemme kontaktformen, det synes jeg ikke du skal blande dig i!!!!

Hilsen mig:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:02

Ecco Service:

Hej!

Det kan have interesse, hvad er prisen??

Altså du kan få etiketterne til indkøbspris :)

Men kan du ikke sende mig en PB eller mail, eller selv oplyse din mail, så skriver jeg asap!

Af en eller anden grund, får jeg ingen mail angående besvarelser, så jeg beklager det lidt sene svar :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)