Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Support system

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter et support system, primært til besvarelse af E-mails. Skal kunne fungere med 4-5 brugere og gerne kunne gå på tværs af flere brands/mails. Det er pt. 3 forskellige brands, men kan på sigt blive flere.

Har selvfølgelig haft kigget på Zendesk, men synes bare det er ekstremt dyrt. Nogle der har erfaringer med andet? Har tidligere arbejdet med kayoko support som jeg også synes er blevet ekstremt dyrt, og er ikke det værd i forhold til hvad jeg kan forstå Zendesk kan. 

Mvh
Morten Pedersen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også overveje osTicket der også er både gratis og open source. Her er det nemt at tilføje flere afdelinger, brugere og du kan styre mange mailkonti i det system. Det håndterer også fint vedhæftede filer.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)