Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores rejseportal

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg misforstod det måske, det med mail iconet i toppen er når man vil sende linket til en ven right :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er korrekt 😉

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan, affiliate med booking.com er kun en ekstra service til vores brugere. Denne tråd handler desuden om feedback på hjemmesiden og ikke økonomi ;) Men du har ret i at der ikke er de store penge i affiliate aftalerne. Omsætning er heller ikke vores første preriotet- Vi vil gerne lave et rejseport, hvor det er nemt at finde de bedste priser på rejser/ophold og få et overblik over markedet.


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå jer at få skrevet nogle længere blogindlæg.
Desuden vil jeg foreslå at I putter flere følelser og oplevelser på bloggen.
Lige nu ligner den lidt forlænget salg og en undskyldning for intern linkbuilding og affiliatesalg.
Jeg tror, I er bedre tjent med en stærk blog med kvalitetsindhold. Det vil stille jer stærkere i søgemaskinerne - og det vil få jeres besøgende til at blive på siden i længere tid.

Held og lykke med projektet.

Hans

- nåja - jeres kontaktmail fungerer ikke, men det har jeg fortalt via jeres mailform.

Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anna.

Jeg synes måske at din første overvejelse bør være at opføre dig lidt mindre afvisende overfor folk, som bruger tid på at give dig feedback, om det så omhandler kernen i din forespørgsel eller ej.

Det kan godt være at du "har stået i spidsen for danmarks største rejse-dealsite", men jeres side har nogle issues, som folk er så venlige at påpege. Det klæder ingen at gå i forsvar når man selv beder om kritik.

Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne drømme om I ville lave pakkerejser til iværksættere i grupper hvor man stort set alle kompetencer var til stede..
Udvikler, markedførering, salg, ingeniøren, investorer osv osv...
Varm land, stort hus, arrangementer, arbejde, netværk, sparring....

Refuga har et koncept lign, men meget primitivt og dyrt.. Og man ved ikke hvilke mennesker man kommer afsted sammen med..

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Iværksitter:

Hej Anna.

Jeg synes måske at din første overvejelse bør være at opføre dig lidt mindre afvisende overfor folk, som bruger tid på at give dig feedback, om det så omhandler kernen i din forespørgsel eller ej.

Det kan godt være at du "har stået i spidsen for danmarks største rejse-dealsite", men jeres side har nogle issues, som folk er så venlige at påpege. Det klæder ingen at gå i forsvar når man selv beder om kritik.

Yes Helt enig !!

Har aldrig forstået mennesker der ligger der site til vurdering herinde, og "kun" ønsker konstruktiv kritik, som de udtrykker, og ellers fortæller deres store fortræffeligher og forudsætninger m.m.

Skulle man ikke holde kæft med det ??? eller bare lade de enkelte læsere være "ganske almindelige forbrugere" på "godt og ondt". 

Og er der så nogen helt ude i "hampen", så ignorere dette. Disse findes også ude i "virkeligheden"

Lader man sig som trådstarter være "neutral" er der i  mange tilfælde mange guldkorn.

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Min første overvejelse burde måske heller være at lade vær med, at svare på dumme kommentarer😉

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback. Det er bestemt noget vi arbejder på. Vi er igang med at finde nogle dygtige bloggere og også nogle skribenter, der kan hjælpe med at gøre teksterne mere spændende.
Mvh
Anna

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pmj,
Det lyder som en god idé, men vi har kun formidlere af rejsetilbudene og indhenter selv kun hotelaftaler. Mvh Anna

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)