Hejsa, Jeg er en selvstændig kvinde der har drevet min egen massør klinik hjemme i privaten i 2 år. Jeg er uddannet Fysiurgisk lægeeksamineret sports-massør. Jeg elsker mig fag og brænder for det. Jeg har kun gode anmelderser og mange faste klienter. Dog efter min mand og jeg er flyttet til Viborg fra Herning og IKKE har et ekstra værelse hvor jeg kan udføre mine behandlinger, søger jeg derfor en sponsor. Som sponsor ville du skulle stå for betaling af leje af lokale ( klinik) jeg forstiller mig et lokale med ok plads som er MEGET lyst og rummelig. Jeg ønsker ikke at min klinik skal være nede i en kælder som andre massører gør, da det hurtigt kan misforstås til noget helt andet, eftersom jeg også er asiat. Alt form for pr marketing, hjemmeside mm. står jeg selv for. Din primær opgave vil være hjælp til betaling af lokalet ( klinik) samt muligvis betaling af diverse. materialer. Da jeg er en hårdt arbejdene kvinde som nemt kan arbejde op til 50-60 timer i ugen ved jeg 100 % at jeg også kan slå godt igennem i Viborg by, hvis jeg finder den korrekte beliggendehed samt promovere helt korrekt. Jeg er anderledes massør som lægger stor vægt på en anderledes atmosfære og kunde kontakt. Jeg går ind for hvert besøg skal være en anderledes oplevelser end det sædvanlige! Jeg vil forklare nærmere omkring dette pr. mail. Send gerne en mail hvis du ønsker mere info omkring mit projekt. :-) tænker at vi sammen forhandler os frem til hvor mange procenter du skal have. Send din mail til: rjoodybbroe@gmail.com Med venlig hilsen Rikke Andersen |
Jeg forstiller mig et lokale omkring 40 m2 - ca. pris på dette vil lægge fra 3000 og til 4500kr