Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPONSOR søges til Massage klinik - VIBORG

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Fra  R. Masseur Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

Jeg er en selvstændig kvinde der har drevet min egen massør klinik hjemme i privaten i 2 år. Jeg er uddannet Fysiurgisk lægeeksamineret sports-massør. Jeg elsker mig fag og brænder for det. Jeg har kun gode anmelderser og mange faste klienter. 

Dog efter min mand og jeg er flyttet til Viborg fra Herning og IKKE har et ekstra værelse hvor jeg kan udføre mine behandlinger, søger jeg derfor en sponsor. 

Som sponsor ville du skulle stå for betaling af leje af lokale ( klinik) jeg forstiller mig et lokale med ok plads som er MEGET lyst og rummelig. 

Jeg ønsker ikke at min klinik skal være nede i en kælder som andre massører gør, da det hurtigt kan misforstås til noget helt andet, eftersom jeg også er asiat.

Alt form for pr marketing, hjemmeside mm. står jeg selv for. 

Din primær opgave vil være hjælp til betaling af lokalet ( klinik) samt muligvis betaling af diverse. materialer. 

Da jeg er en hårdt arbejdene kvinde som nemt kan arbejde op til 50-60 timer i ugen ved jeg 100 % at jeg også kan slå godt igennem i Viborg by, hvis jeg finder den korrekte beliggendehed samt promovere helt korrekt. Jeg er anderledes massør som lægger stor vægt på en anderledes atmosfære og kunde kontakt. Jeg går ind for hvert besøg skal være en anderledes oplevelser end det sædvanlige! Jeg vil forklare nærmere omkring dette pr. mail. 

Send gerne en mail hvis du ønsker mere info omkring mit projekt. :-) tænker at vi sammen forhandler os frem til hvor mange procenter du skal have. 

Send din mail til: rjoodybbroe@gmail.com

Med venlig hilsen 

Rikke Andersen

Fra Viborg
Tilmeldt 20. Nov 13
Fra  R. Masseur Skrevet kl. 02:44

Jeg forstiller mig et lokale omkring 40 m2 - ca. pris på dette vil lægge fra 3000 og til 4500kr

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 06:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Med alt respekt for hvad du laver, men hvorfor skulle en betale for dine lokaler? Hvad ville en sponsor få ud af det og hvorfor kan du ikke betale for det selv? Hvis en sponsor skal betale fx 3000 kr om måneden, forventer en sponsor at han eller hun får for mindst de dobbelte igen.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 07:15

Hejsa.

Og hvad ville en "sponsor" få ud af at sponsor dig ? man skal jo have noget igen. som giver mere hjem, end det om man lægger ud, ellers er det jo ingen forretning.

Hvis du arbejder 50-60 timer ugen, så vil jeg forslå dig at sætte din pris en lille smule op, så skulle der nok være råd til en husleje.

Jeg tror ikke du finder en sponsor her inde som bare vil smide 4000-5000 kr. efter dig hver mdr. uden at få noget ud af det.

Tilbyd dem 10-15% af din omsætning så vil der måske være en det melder sig.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Viborg
Tilmeldt 20. Nov 13
Fra  R. Masseur Skrevet kl. 07:18

Hejsa, 

Tak for din besked, som jeg skriver for min sponsor jo en vis proftl af min indkomst jeg forventer jo ikke bare en person skal betale for mit lokale og ikke få noget til gengæld :-) 

Fra Viborg
Tilmeldt 20. Nov 13
Fra  R. Masseur Skrevet kl. 07:20

Hejsa Ronnie, 

Tak for din besked. Som jeg beskriver nede sidste i mit opslag så der også vi må skrive sammen om hvor meget i profit min sponsor ønsker mm. dette er jo et forhandlings emne :-) Big Smile

Jeg forventer ikke at finde en sponsor som bare betaler mit lokale hver måned uden at skulle tjene noget på det, så ville jeg hvertfalde være noget heldig da Wink 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 07:29

Hej Rikke 

Jeg tror ikke at du finder en her på Amino som gider at bruge tid på noget, uden at du skriver i dit indlæg hver der forventes at give igen.

For de fleste her inde, er deres tid meget kostbar, og skal de først til at bruge en masse tid på at skrive frem og tilbage og uden at det måske er noget for dem, så gider de ikke bare at bygende at overveje  at sponsor dig og de vil hoppe over dit indlæg og sætte deres penge i andre ting 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du vil have en sponsor, der skal have procenter af din indtægt ?

Hvis du er villig til at arbejde op mod 50 til 60 timer om ugen, skulle der da være råd til et lokale af egen lomme..

Et hurtigt regnestykke.. Hvis vi siger en behandling på en times massage koster 300 kr, og du arbejder 50 timer på en uge har du tjent 15000, hvilket vil sige at du kan tjene godt 60000 Kr pr måned.. Så skulle der da være råd til et lokale af egen lomme, og så er du fri for en sponsor som skal have procenter, og som man kunne være uheldig, at blive uvenner med.. 

Hvis jeg var dig, vil jeg prøve at forhøre mig om et lokale i toldboden (http://toldboden-viborg.dk/), der ligger der en del alternative behandlere, og der kommer mange mennesker igennem der hver dag.! Så der skulle være gode muligheder for at tjene penge.

/Jan

Fra Viborg
Tilmeldt 20. Nov 13
Fra  R. Masseur Skrevet kl. 23:24

Hej igen, 

Som beskrevet ovenfor, jeg har ikke plads i mit nye hjem da jeg ikke har et lokale til mine behandlinger, derfor har jeg brug for en sponsor. :-) 

Jeres spørgsmål går lidt igen, jeres svar er beskrevet i mit opslag :-) 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er nu ikke en sponsor du søger, snarer en investor

Problemet med investorer er, i din situation, at de helst ikke vil investere deres penge i drift (lokaleleje, lønninger etc.). Lad os sige du har en rigtig god forretning, og gerne vil udvide med en lokation mere, så er investorer nok mere interesseret i en virksomhed som din. 

Jeg ville helt sikkert satse på andre løsninger hvis jeg var dig. Som jeg ser det er der to løsninger som springer i øjnene.

Den første er at du selv betaler lokaleleje. 3-4.000 kr. i måneden er jo ikke mange penge, så betal selv de første 1-2-3 måneder indtil du skaber overskud nok til at betale huslejen fra driften. Har du ikke pengene kontant, kunne det være en mulighed at få en kassekredit i banken. Alternativt tag noget freelance arbejde i nogle få måneder og spar op.

En anden løsning, og nok den vej jeg ville gå, ville være at anskaffe en transportabel massagebriks, hvis ikke du har en i forvejen. Tilbyd at komme ud til folk privat, og tilbyd virksomheder at du kan komme ud og give medarbejderne massage på virksomhedens adresse. Jeg har tidligere arbejdet i en virksomhed hvor der kom en massør hver onsdag, og vi kunne så få gratis massage hvis vi havde lyst. Virksomheden betalte massøren i de timer han var der. Det er selvfølgelig ikke deciderede behandlinger, mere at løse lidt op efter mange timers daglig arbejde ved skærmen. 

Ja, du vil gerne have en klinik, men hvis det at tage ud til private og virksomheder kan få gang i forretningen, kan du sikkert relativt hurtigt opbygge en fast kundekreds, og skabe omsætning nok til at betale lokaleleje. Så kan du jo gradvist skrue ned for hjemmebesøg/virksomhedsbesøg, i takt med at kundekredsen i klinikken bliver større og større.

Spørgsmålet er hvor meget du vil det. Er du villig til at gå omveje for at nå dit mål?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)