Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ad pepper media

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen af jer Amino´er der har erfaring med "ad pepper media"?

Her midt i juletravlheden - og vi har vildt travlt Stick out tongue - er jeg blevet kontaktet af "ad pepper media" som vil lave lidt forretning med os. Nu kender jeg ikke firmaet, så inden jeg går dybere ind i det, er der så nogen der kan fortælle lidt om erfaringer med dem?

På forhånd tak.

God Jul og Godt Nytår til alle, vi nærmer os jo hastigt Geeked

(Ærgeligt nok, for jeg ville da gerne forlænge de sidste 6 ugers omsætning til endnu 6 uger Cool)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:14

Jeg harvde et samarbejde med Ad pepper for en del år siden.

Den gang lovede de guld og grønne skove. Da det kom til stykket kunne de slet ikke leve op til bare 10% af det de havde lovet.

Det var så meget til grin, og kostede mig rigtig meget tid og rigtig mange penge.

Men det er vel mellem 4-6 år siden så de kan have ændret rigtig meget, og er måske et rigtig godt firma idag?

En ting vil jeg dog anbefale dig, da de lavede div kampanger for mig, havde de nogle vildt høje opstartsgebyre, dem fik jeg heldigvis handlet meget ned. Derfor kunne jeg bare bede dem om at stoppe og finde en anden samarbejdspartner.

Havde jeg betalt det de forlangte i opstart, havde mine tab været meget større.

Derfor lav kun en aftale hvis de er villige til et symbolsk opstarts fee.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:07

hmmm

Ikke just det jeg havde håbet at høre ... det skal vist køre som et "no cure no pay" koncept, hvis der skal en aftale i stand.

Tak for responsen

Har I set den nye Zippo BLU gaslighter?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:49

hvad er det de vil lave for dig?

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:45

Jeg har meget dårlige erfaringer med Ad Pepper, da de har snydt os eller skal jeg hellere sige ikke leveret det som vi aftale. Min mand har brugt rigtig mange timer på at gennemgå de e-mails vi fik tilsendt for at se om de levede op til vores aftalte kriterier - og det kan man ikke ligefrem påstå de gjorde. Her efterfølgende har vi brugt mange ressourrcer på at diskuteret med dem om pris kontra det leverede. Så jeg kan kun anbefale du vælger et andet firma.

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:14

Hej..

Hvis du tilmelder dig deres netværk vil du aldrig opleve nogen 'cure' og de vil aldrig opleve 'pay' - kun en masse 'no'!

Jeg kørte annoncering med/hos dem for 2-3 mdr. siden, med al respekt kan der være sket nye tiltag, men mon dog de er begyndt at få de mere interessante sites på.

De sites som de smed mine annoncer på var på niveau med Jens Jensens private side om juletræsnitter til juletræsfødder. Det var ikke spor interessant. Jeg endte med at tabe en masse penge på 'samarbejdet'. Men de har et effektivt faktura system som er villig til at spytte fakturaer ud hver måned for indkrævelse af deres 'månedlige-fee-for-vedligeholdelse'.

Så et godt råd, brug annoncekronerne på juleklip og undgå ærgrelserne :-))

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 17:55

Tusind tak for responsen Big Smile

Blev ringet op midt i alt pakkeriet og bad dem sende lidt info om dem selv, så jeg er end ikke nået til, hvad de ville "sætte i gang". Da jeg fik mailen, tænkte jeg det måske var en idé at vende dem herinde og det var jo godt

Afviser dem pænt og høfligt og er nu bedre "rustet" når de med garanti ringer igen - så endnu en gang - tak for jeres input Wink

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)