Vælger du eksempelvis en blogger med potentiel rækkevidde på 10.000 læsere, er udregningen således:
60.000 / 6 = 10.000
10.000 * 0,20 = 2.000 kr.
Antal unikke besøg de seneste 6 måneder = 60.000 Bloggerens potentielle rækkevidde = 10.000 læsere den 1. måned Bloggerens pris for 1 x sponsoreret indlæg = 2.000 kr.
Vælger du eksempelvis en blogger med potentiel rækkevidde på 10.000 læsere, er udregningen således:
60.000 / 6 = 10.000
10.000 * 0,20 = 2.000 kr.
Antal unikke besøg de seneste 6 måneder = 60.000 Bloggerens potentielle rækkevidde = 10.000 læsere den 1. måned Bloggerens pris for 1 x sponsoreret indlæg = 2.000 kr.
Vi har lavet en form til at udregne den konkrete prisen.
Hvis du eksempelvis søger en blogger med en potentiel rækkevidde på 10.000, er bloggerens pris 2000 DKK.
Vælger du eksempelvis en blogger med potentiel rækkevidde på 10.000 læsere, er udregningen således:
60.000 / 6 = 10.000
10.000 * 0,20 = 2.000 kr.
Antal unikke besøg de seneste 6 måneder = 60.000 Bloggerens potentielle rækkevidde = 10.000 læsere den 1. måned Bloggerens pris for 1 x sponsoreret indlæg = 2.000 kr.
Nu ved jeg ikke, hvilke bloggere i samarbejder med, men jeg formoder ikke, at det er Bloggersdelight bloggerne + dem fra de andre netværk. Dvs de helt kendte, og dem med flest views mm.
Men prisen skræmmer mig godt nok meget, den er meget over, hvad BD indlæg koster...
Nu ved jeg ikke, hvilke bloggere i samarbejder med, men jeg formoder ikke, at det er Bloggersdelight bloggerne + dem fra de andre netværk. Dvs de helt kendte, og dem med flest views mm.
Men prisen skræmmer mig godt nok meget, den er meget over, hvad BD indlæg koster...
Ud fra vores sparringgruppe og den information vi kan finde, er vores model anderledes. Vores prisfastlæggelse er gennemsigtig og lavere i kampagnens helhed. Eksempelvis er social medie deling en inkluderet del i vores kampagner og ikke et tilkøb. Med vores model kan man regne kampagnes maksimale pris ud, dertil er der mængderabat og fratrækning af produktværdien efter aftale.
Vi ønsker ikke at dykke ned i konkrete tal fra forskellige udbydere i denne tråd. I kan undersøge udbydernes tilgængelige information og vi kan uddybe forskellen. Kontakt os gerne, hvis i ønsker at høre mere om model differentiering.