Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du alternativ markedsføring?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Land & Dyr Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser super spændende ud :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Niklas Ellegaard Rasmussen:

Hvad angår prisen på kampagnen. Afhænger den af den ønskede rækkevidde.

Vi tager 200 kr. pr. 1000 potentielle læser + kampagneoprettelse på 300 kr.

Hvordan udregnes det? I teorien er hele verdens befolkning potentielle læsere, og jeg formoder ikke, at jeg skal betale for alle dem?

Hej Fashion-Seller

Prisfastlæggelsen er faktisk simpel.

Vi tager udgangspunkt i de enkelte bloggers konkrete størrelse, baseret på antallet af unikke besøgende pr. md.  

Vi har et system der går ind på deres analytics og henter det gennemsnitlige unikke besøgstal, over de seneste 6 måneder.

Det udregnes således:

( [Antal unikke besøg de seneste 6 måneder] / 6 = [Potentielle læsere] ) * 0,20 = [Pris for sponsoreret indlæg]

Vælger du eksempelvis en blogger med potentiel rækkevidde på 10.000 læsere, er udregningen således:

60.000 / 6 = 10.000

10.000 * 0,20 = 2.000 kr.

Antal unikke besøg de seneste 6 måneder = 60.000
Bloggerens potentielle rækkevidde = 10.000 læsere den 1. måned
Bloggerens pris for 1 x sponsoreret indlæg = 2.000 kr.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Land & Dyr:

Det ser super spændende ud :-)

Hej Land & Dyr

Det er vi glade for at høre! :-)

Hvis det har den mindste interesse, er du mere end velkommen til at indsende en uforpligtende kampagneforespørgsel.

DBH
Niklas E. Rasmussen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Denis D. Vidic:

Fashion-Seller:

Niklas Ellegaard Rasmussen:

Hvad angår prisen på kampagnen. Afhænger den af den ønskede rækkevidde.

Vi tager 200 kr. pr. 1000 potentielle læser + kampagneoprettelse på 300 kr.

Hvordan udregnes det? I teorien er hele verdens befolkning potentielle læsere, og jeg formoder ikke, at jeg skal betale for alle dem?

Hej Fashion-Seller

Prisfastlæggelsen er faktisk simpel.

Vi tager udgangspunkt i de enkelte bloggers konkrete størrelse, baseret på antallet af unikke besøgende pr. md.  

Vi har et system der går ind på deres analytics og henter det gennemsnitlige unikke besøgstal, over de seneste 6 måneder.

Det udregnes således:

( [Antal unikke besøg de seneste 6 måneder] / 6 = [Potentielle læsere] ) * 0,20 = [Pris for sponsoreret indlæg]

Vælger du eksempelvis en blogger med potentiel rækkevidde på 10.000 læsere, er udregningen således:

60.000 / 6 = 10.000

10.000 * 0,20 = 2.000 kr.

Antal unikke besøg de seneste 6 måneder = 60.000
Bloggerens potentielle rækkevidde = 10.000 læsere den 1. måned
Bloggerens pris for 1 x sponsoreret indlæg = 2.000 kr.




Vi har lavet en form til at udregne den konkrete prisen.

Hvis du eksempelvis søger en blogger med en potentiel rækkevidde på 10.000, er bloggerens pris 2000 DKK.

Håber det hjælper.



Udregn din pris



Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Denis D. Vidic:

Fashion-Seller:

Niklas Ellegaard Rasmussen:

Hvad angår prisen på kampagnen. Afhænger den af den ønskede rækkevidde.

Vi tager 200 kr. pr. 1000 potentielle læser + kampagneoprettelse på 300 kr.

Hvordan udregnes det? I teorien er hele verdens befolkning potentielle læsere, og jeg formoder ikke, at jeg skal betale for alle dem?

Hej Fashion-Seller

Prisfastlæggelsen er faktisk simpel.

Vi tager udgangspunkt i de enkelte bloggers konkrete størrelse, baseret på antallet af unikke besøgende pr. md.  

Vi har et system der går ind på deres analytics og henter det gennemsnitlige unikke besøgstal, over de seneste 6 måneder.

Det udregnes således:

( [Antal unikke besøg de seneste 6 måneder] / 6 = [Potentielle læsere] ) * 0,20 = [Pris for sponsoreret indlæg]

Vælger du eksempelvis en blogger med potentiel rækkevidde på 10.000 læsere, er udregningen således:

60.000 / 6 = 10.000

10.000 * 0,20 = 2.000 kr.

Antal unikke besøg de seneste 6 måneder = 60.000
Bloggerens potentielle rækkevidde = 10.000 læsere den 1. måned
Bloggerens pris for 1 x sponsoreret indlæg = 2.000 kr.

Nu ved jeg ikke, hvilke bloggere i samarbejder med, men jeg formoder ikke, at det er Bloggersdelight bloggerne + dem fra de andre netværk. Dvs de helt kendte, og dem med flest views mm.

Men prisen skræmmer mig godt nok meget, den er meget over, hvad BD indlæg koster...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nu ved jeg ikke, hvilke bloggere i samarbejder med, men jeg formoder ikke, at det er Bloggersdelight bloggerne + dem fra de andre netværk. Dvs de helt kendte, og dem med flest views mm.

Men prisen skræmmer mig godt nok meget, den er meget over, hvad BD indlæg koster...

Ud fra vores sparringgruppe og den information vi kan finde, er vores model anderledes. Vores prisfastlæggelse er gennemsigtig og lavere i kampagnens helhed. Eksempelvis er social medie deling en inkluderet del i vores kampagner og ikke et tilkøb. Med vores model kan man regne kampagnes maksimale pris ud, dertil er der mængderabat og fratrækning af produktværdien efter aftale.

 

Vi ønsker ikke at dykke ned i konkrete tal fra forskellige udbydere i denne tråd. I kan undersøge udbydernes tilgængelige information og vi kan uddybe forskellen. Kontakt os gerne, hvis i ønsker at høre mere om model differentiering.

DBH
Niklas E. Rasmussen
www.typers.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)