Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du alternativ markedsføring?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Vi har et tilbud til dig, der søger et alternativt markedsføringstiltag.

Vi arbejder med influencer marketing og har et netværk af professionelle bloggere bag os.

Det er en stigende tendens, at din målgruppe opsøger validering af dit budskab igennem blog mediet. Dette medie kan anskues som en neutral kilde, din målgruppe har tillid til og lytter til.

Vores tilbud går netop ud på, at hjælpe din virksomhed med at forbinde til de rette bloggere med et publikum, der afspejler din målgruppe.

Vi hjælper dig med direkte at involvere bloggere, til at formidle dit budskab og validere dine værdiantagelser overfor din målgruppe.

Influencer marketing kan benyttes til at

  • validere dit budskab / produkt

  • skabe mere trafik og salg

  • skabe bedre ad-recall

  • blive omtalt med høj troværdighed

  • søgemaskineoptimering

  • øge interessen og forbedre afvisningsprocenten


Læs mere om influencer marketing på vores hjemmeside eller klik på billedet forneden for at læse uddybet forklaring af vores koncept.


Læs historien om hvordan Anders, igennem influencer marketing, fik styrket holdningen til sit brand, samt skabt trafik på hans hjemmeside.

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har kigget jeres side igennem :)

Det ser interessant ud.

Du skriver at du har et godt tilbud? Hvad er tilbuddet?

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne bede om et tilbud.

/T

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er også interesseret i at høre om tilbuddet. 

De bedste hilsner

Salop.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Tusind tak for interessen herinde og til dem der har kontaktet os.

Kan godt se vi ikke har skruet et konkret købsmandstilbud sammen i bedste iværksætterstil :)


Vores aminotilbud er en uforpligtende kampagneoprettelse.

  1. Vi starter med at oprette en kampagne i samarbejde med dig.

  2. Kampagnen viser vi til bloggere med relevans for dit brand.

  3. Alle bloggere med interesse får du fremvist sammen med bl.a. bloggerens størrelse i form af et månedligt gennemsnit af unikke besøgende og sociale indflydelsesrate.

  4. Efter fremvisningen skal du være med til, at tilknytte interesserede bloggere.
    (Du kan tilknytte så mange bloggere du ønsker. Hvis du vælger at tilknytte mere end én blogger, hjælper vi med at koordinere udgivelsesdato, så de ikke overlapper hinanden)

  5. Du får besked så snart de enkelte bloggere har fuldført deres del. Det er en god idé at opsætte kampagnen i Google Analytics, til at spore den konkrete effekt af kampagnen. Vi tilbyder rådgivning og opsætning af Google Analytics uden ekstra omkostninger.  



Alt er uforpligtende frem til efter 4. punkt.


 
 
Hvad behøver vi at vide?

Vi behøver lidt hjælp til at skrue din kampagne sammen. Nedenfor har vi de punkter vi gerne vil høre mere om. Send os en mail med punkterne forneden som inspiration. Derefter kan vi udarbejde din kampagne.

  • Appetitvækkende beskrivelse af din virksomhed
    Skriv gerne om din virksomhed, værdier, budskab, mål, produkt eller andet indsigtsvækkende, der hjælper bloggeren til at forstå din retning.

  • Krav
    Har du nogen specifikke krav? Det kan eksempelvis være, at du gerne vil have afsluttende konkurrence, hvor en fra publikummet kan vinde dit produkt. Eller mindre detaljer som udspecificering af hashtags ved social deling. Hvilken URL der skal refereres til. Nøgleord der skal benyttes. Hvad der ellers passer bedst for din kampagne.

  • Målgruppe
    Uddyb gerne din målgruppe i form af køn, alder, geografi eller andet. Dette er valgfrit. Hvis du mener din målgruppe er selvsigende, behøver du naturligvis ikke skrive om det.

  • Deadline
    Det kan være vigtigt for din kampagne, at bloggere udgiver deres indlæg på det rette tidspunkt. Hvis dette er tilfældet, må du gerne uddybe en deadline. Det kan være udgivelse i en specifik uge eller en nøjagtig tid og dato.

  • Rækkevidde / Budget
    Dit kampagnebudget udregnes ud fra din ønsket rækkevidde. Vi behøver at vide hvilken størrelsesorden vi skal arbejde ud fra, for at finde bloggere med den rette størrelse.
    (Det er ikke et krav at du skal være afklaret med dit budget allerede her. Hvis dette felt er blankt, sender vi kampagnen ud til de relevante bloggere, uafhængigt af deres rækkevidde.)



Vores digitale løsning er snart færdigudviklet. Lige nu håber vi, i vil give jer tid til at sende en mail. : )

Send en mail til kontakt(A)typers.dk eller ring  89 88 62 52 hvis i behøver yderligere hjælp.

Fra Århus
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 13
Fra  GladeSokker Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Denis

Det lyder absolut spændende. Men jeg er spændt på prisen, da du ikke nævner noget om denne. Hvad er minimums budgettet? Hvilken størrelse blogs kommer man i kontakt med der?

Hvad er din anbefaling til størrelse af budget for en nystartet virksomhed?

Jeg har en meget nystartet webshop og er super interesseret i dette. Jeg har allerede haft fat i bloggers delight og andre netværk for at høre hvad de tager for en sådan service/reklame. Da vi er startet for mindre end en måned siden og kører forretningen ved siden af studiet, virker det svært at finde midler til at investere i sådan en super service som din. 

Mit spørgsmål til dig er derfor om vi er af stor nok størrelse, til at anvende din service. 

/Jesper
Medstifer af www.gladesokker.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis bloggerne skal skrive tydeligt, at et indlæg er sponsoreret, så er effekten af valideringen vel også minimal? For blogging er jo gået fra at være personlige beretninger, anbefalinger og fortællinger, til en branche som i højgrad er sponsoreret af alle de firmaer og varer/services, som de anbefaler... Der er ikke meget objektivt tilbage i blogging verdenen desværre...

Jeg kunne dog godt alligevel tænke mig at høre mere om tilbuddet. Send gerne en PB, hvis du ikke ønsker priserne ud offentligt. Det skal være målrettet Cosmos Co, hvis det har betydning for tilbuddet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil os gerne høre mere om tilbudet og prisen.
Send mig gerne noget, med et konkret tilbud og pris. Helst med mit brand taget i betragtning.
www.conradi.design

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trend.

Der er en god grund til at troværdigheden er høj og læserne ikke afviser de sponsorerede indlæg.

Bloggerne er selektive og vælger at samarbejde med virksomheder de personligt kan stå inde for.

De er naturligvis bevidst om, at publikummet er opbygget med udgangspunkt i deres personlige interesser og holdninger,
hvilket er det der skaber værdien for læseren.

Læserne har netop af den grund tiltro til at de bloggere de følger, vælger produkter/ydelser de personligt kan stå inde for.
Det er også af den grund vi sender kampagner forespørgsel til bloggerne, da vi ikke kan påtvinge dem at udføre noget
de ikke føler passer til deres blog og publikum.

Hvad angår prisen på kampagnen. Afhænger den af den ønskede rækkevidde.

Vi tager 200 kr. pr. 1000 potentielle læser + kampagneoprettelse på 300 kr.

Håber dette svar er fyldestgørende.

DBH

Niklas E. Rasmussen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niklas Ellegaard Rasmussen:

Hvad angår prisen på kampagnen. Afhænger den af den ønskede rækkevidde.

Vi tager 200 kr. pr. 1000 potentielle læser + kampagneoprettelse på 300 kr.

Hvordan udregnes det? I teorien er hele verdens befolkning potentielle læsere, og jeg formoder ikke, at jeg skal betale for alle dem?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)