Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på reklame på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en bettinghjemmeside som hedder Odds365 . Da jeg ikke har noget reklame på min hjemmeside, er der en som har henvendt sig med dette tilbud til mig: 

20$ for hver 5000 visits/besøgende . Er det ikke et rimelig lavt beløb eller hvad skal man tage højde for ? 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:53

Det er meget forskelligt. Men nej, det er ikke altid man får ret meget.
Jeg benyttede engang et firma der hed EuroAds, og det var slet ikke rentabelt.

Jeg tror at ens side skal have rigtigt meget trafik, før at det begynder at blive bare lidt interessant.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:14

Odds365:
20$ for hver 5000 visits/besøgende . Er det ikke et rimelig lavt beløb eller hvad skal man tage højde for ? 

Det kan blive helt fint hvis du lige tilføjer 1 $ for hver klik på deres reklame.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 26. Nov 13
Skrevet kl. 18:23

Det er vidst nok pop-up der kommer frem hver gang en bruger klikker på min hjemmeside , den var maks 20 sekunder, hvis ikke man klikker på noget andet også vil den forsvinde . Og pr. besøgende vil den kun være der i 20 timer, dvs dagen efter vil den nok ikke komme igen . Man får altså ikke ekstra pr. klik 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:28

Odds365:
Det er vidst nok pop-up der kommer frem hver gang en bruger klikker på min hjemmeside , den var maks 20 sekunder, hvis ikke man klikker på noget andet også vil den forsvinde . Og pr. besøgende vil den kun være der i 20 timer, dvs dagen efter vil den nok ikke komme igen . Man får altså ikke ekstra pr. klik 

Lad mig sige det sådan her. Var det mig der mødte det på din side kan du være helt sikker på at jeg straks forlod den og aldrig kom retur. Så det burde du nok lige overveje en ekstra gang med den lave fortjeneste der er ved det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 26. Nov 13
Skrevet kl. 18:33

sådan tænker jeg også . Troede først det var et lille banner eller link på hjemmesiden . Men det var så åbenbart et pop-up , så den takker jeg nej tak til :)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 18:39

Michael:

Odds365:

Lad mig sige det sådan her. Var det mig der mødte det på din side kan du være helt sikker på at jeg straks forlod den og aldrig kom retur. Så det burde du nok lige overveje en ekstra gang med den lave fortjeneste der er ved det.

Lige mine ord Skype-Smile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:13

Odds365:

Det er også en alt for lav pris for en så aggresiv reklameform som en popup. Helt klart nej.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)