Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en økonom? Nye udfordringer søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en uddannelsesbaggrund som cand.econ og cand.jur samt en stor interesse for medier, kultur og samfundsforhold, tillader jeg mig at tilbyde min arbejdskraft. Branche er underordnet. Den gode forretning og virksomhed er det vigtigste.

I de seneste 5 år har jeg været selvstændig og sammen med mine år som konsulent har jeg brugt både min økonomiske og juridiske viden til at løse en bred vifte af problemstillinger og skabt store resultater. Jeg har altid været løsningsorienteret og strategisk tænkende. Det er kommet mig til gode ved flere projekter gennem min karriere, hvor jeg har optimeret og standardiseret arbejdsprocesser.

I min karriere hos Epinion udviklede jeg Movia og Arriva kundetilfredshedsanalyse, og var medansvarlig for afrapportering og beregning af analysedata til DR analyse. Desuden optimerede jeg processer og afrapportering af indsamling af ledighedstal for Danmarks Statistik.

Som selvstændig i virksomheden CitiService fik jeg på 2 år virksomheden til at vokse til to afdelinger, Århus og København med 15 ansatte. Virksomheden er i dag solgt til to medarbejdere som kører virksomheden i bedste ånd, hvor salg og markedsføring i sagens natur har været utroligt vigtigt.

Jeg er et meget udadvendt og positivt menneske som har været vant til at have en bred kontaktvifte i mit arbejde. Dette har bl.a. været i form af handelspartnere, ansatte og kollegaer, hvor jeg har haft en stor gennemslagskraft og udrettet gode resultater. I Epinion havde jeg personaleansvar for ca 25 ansatte og i min virksomhed 15 ansatte.

Projektledelse, forretningsudvikling og budgetstyring er nogle af mine kernekompetencer, hvilket gør mig i stand til at stå med et stort ansvar og bidrage til optimering og ledelse.

Jeg er godkendt til både virksomhedspraktik og/eller løntilskud. Hvilket betyder, at vi vil have  mulighed for at se hinanden an uden omkostninger for jer.

I kan læse mere om min baggrund og kvalifikationer i det vedlagte CV og levnedsbeskrivelse.

Jeg håber du vil møde mig til en samtale om hvordan jeg vil kunne hjælpe jer og håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen,

Jakob Weber-Hansen

Mobil nr.: 51914656

Mobil: jakob@weber-hansen.dk

1004.CV-Jakob Weber-Hansen.pdf

1460.levnedsbeskrivelse.pdf

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)