Hej, Min idé lyder på at sælge sodavand, hvor der er kælet mere for smagen end bare Coca Cola eller lign. Mange personer har haft held med at producere en luksusvariant af et allerede "opfundet" produkt, som fx. Peter Beier Chokolade og Lakrids by Bülow. Markedet for ekslusive øl er også godt proppet, og jeg mener at en sodavand med ekstra god smag, lavet på gode råvarer og i den lidt højere prisklasse, vil have en stor efterspørgsmål. Jeg er godt klar over, at det kræver en masse research osv., men det er ikke så meget det mit indlæg handler om. Hvis nogle af jer har prøvet at lave sodavand derhjemme, så ved i hvordan det driller med at få brus i. Der er selvfølgelig den nemme løsning, at købe sig en Sodastream, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle "kloge mennesker". Hvis der er nogle, som kender en der har forstand på hvordan man laver sodavand, vil jeg meget gerne høre navnet på en person/gruppe. |
jeg har haft samme tanke som dig.
Forelskede mig på en ferie i tyskland hovedkuls i Fritz kola og gik i gang med at undersøge om man kunne lave noget tilsvarende i DK.
Jeg har droppet ideén og laver nu kun lidt til fredagshyggen her i hjemmet!
Det er i hvert fald ikke seriøst hvis du vil lave en egentlig produktion ved hjælp af sodastream :-)
Du kan evt. finde nogle øl-brygger forums. Jeg meldte mig ind i et par stykker og fik god hjælp der.
Held og lykke med projektet