Det lyder nu mere som om der er noget galt med filen. Prøv at sende den til mig på martin@thorborg.dk så kigger jeg på den.
Dbh Martin
Jeg har prøvet den på to andre computere i dag, og det lader til, at når man kører Vista, så er der ingen problemer. Men er man blandt de dødelige, som stadig kører XP, så er der problemer...
Dog er der to steder med "hakker" i videoen, hvor der går 2-3 sekunder, hvor lyd og billede forsvinder. Kan det være komprimeringen den er gal med, og som XP ikke kan læse? (PS. jeg er ikke teknik-nørd, så spørger måske dumt!)
Men FEDT - jeg fik set det meste af videoen! :-) Rigtig god idé med personlig videohilsen! Men det ville være rart at kunne spille den på XP. Min videohilsenmodtager har nemlig ikke adgang til Vista.
Det er meget underligt, for den er indspillet på min pc som kører XP. Det samme gør Martins, og han kan også godt afspille den (i hvert fald den fil jeg har her - om der så kan være sket noget med den idet jeg lagde den over på usb-sticken, ved jeg ikke, men det lyder usandsynligt, gør det ikke?)
Men det bliver da "spændende" om vi møder på arbejde d. 27. med indbakker fyldte med mails fra folk der ikke kan afspille dem! Det vil dælme være ærgerligt.
Det er meget underligt, for den er indspillet på min pc som kører XP. Det samme gør Martins, og han kan også godt afspille den (i hvert fald den fil jeg har her - om der så kan være sket noget med den idet jeg lagde den over på usb-sticken, ved jeg ikke, men det lyder usandsynligt, gør det ikke?)
Men det bliver da "spændende" om vi møder på arbejde d. 27. med indbakker fyldte med mails fra folk der ikke kan afspille dem! Det vil dælme være ærgerligt.
~
Anja
Hej Anja,
Ja, det lyder underligt... Jeg sendte filen til Martin på mail, og har nu fået en besked tilbage, at han ikke kan afspille den fil som jeg har sendt til ham. Det virker nu godt nok underligt, men et eller andet mærkeligr er der åbenbart sket.
Men det tyder på, at det ikke er en generel fejl, og I dermed ikke får fyldt postkassen op af mails. Men hvordan en fejl så har sneget sig ind er ikke begribeligt for mig...
Jeg ønsker jer alle en rigtig god jul, samt tak til alle som gav hjælp med links til codecs.
Det kunne måske tænkes at USB stick'en var blevet taget ud et par sekunder for tidligt, og maskinen derfor ikke havde nået at skrive det sidste der til.