Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Codec til Videohilsen med Martin Thorborg

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3020
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det lyder nu mere som om der er noget galt med filen.
Prøv at sende den til mig på martin@thorborg.dk så kigger jeg på den.

Dbh Martin

Jeg har prøvet den på to andre computere i dag, og det lader til, at når man kører Vista, så er der ingen problemer. Men er man blandt de dødelige, som stadig kører XP, så er der problemer...

Dog er der to steder med "hakker" i videoen, hvor der går 2-3 sekunder, hvor lyd og billede forsvinder. Kan det være komprimeringen den er gal med, og som XP ikke kan læse? (PS. jeg er ikke teknik-nørd, så spørger måske dumt!)

Men FEDT - jeg fik set det meste af videoen! :-) Rigtig god idé med personlig videohilsen! Men det ville være rart at kunne spille den på XP. Min videohilsenmodtager har nemlig ikke adgang til Vista.

Er jeg den eneste med dette problem med XP?

Hilsen Martin,

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:41

meJensen:

Er jeg den eneste med dette problem med XP?

Det er meget underligt, for den er indspillet på min pc som kører XP. Det samme gør Martins, og han kan også godt afspille den (i hvert fald den fil jeg har her - om der så kan være sket noget med den idet jeg lagde den over på usb-sticken, ved jeg ikke, men det lyder usandsynligt, gør det ikke?)

Men det bliver da "spændende" om vi møder på arbejde d. 27. med indbakker fyldte med mails fra folk der ikke kan afspille dem! Indifferent Det vil dælme være ærgerligt.

~
Anja
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 00:41

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 13:02

Anja Lysholm:

Det er meget underligt, for den er indspillet på min pc som kører XP. Det samme gør Martins, og han kan også godt afspille den (i hvert fald den fil jeg har her - om der så kan være sket noget med den idet jeg lagde den over på usb-sticken, ved jeg ikke, men det lyder usandsynligt, gør det ikke?)

Men det bliver da "spændende" om vi møder på arbejde d. 27. med indbakker fyldte med mails fra folk der ikke kan afspille dem! Indifferent Det vil dælme være ærgerligt.

~
Anja

Hej Anja,

Ja, det lyder underligt... Jeg sendte filen til Martin på mail, og har nu fået en besked tilbage, at han ikke kan afspille den fil som jeg har sendt til ham. Det virker nu godt nok underligt, men et eller andet mærkeligr er der åbenbart sket.

Men det tyder på, at det ikke er en generel fejl, og I dermed ikke får fyldt postkassen op af mails. Men hvordan en fejl så har sneget sig ind er ikke begribeligt for mig...

Jeg ønsker jer alle en rigtig god jul, samt tak til alle som gav hjælp med links til codecs.

Mange hilsner,
Martin E. Jensen

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 14:30

Hej Amino, Anja og Martin,

Har netop modtaget filen på mail fra Anja.

Nu kører det uden problemer på min XP - også uden codecs! De to hakker i filmen, hvor der forsvandt et par sekunder hver gang, er også forsvundet! :-)

Tusind Tak. Det er helt kanon!

Hilsen Martin

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:39
Det kunne måske tænkes at USB stick'en var blevet taget ud et par sekunder for tidligt, og maskinen derfor ikke havde nået at skrive det sidste der til.
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 20:26

Filmen virker fint her :)

Windows XP SP2 - Media Player 9 

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:54

Den virker os fint her på WIn xp sp2, Windows medieplayer 11