Tøj branchen er jo temlig mættet... Som så mange andre brancher er... Så det handler vel om at bruge albuer og føre sig selv og sit firma frem!
I know that...
However, mit firma sku gerne engang overdominere alle andre! Men man starter jo et sted...
Hvordan er du selv kommet frem af? Hvordan gør man opmærksom på at "her er jeg, og du skal ikke overse mig"!!!! Og finder sin start position på spille brættet??? |
Dato: 2/17/2006 3:31:18 PM Forfatter:elena
Tøj branchen er jo temlig mættet... Som så mange andre brancher er...
Det tror jeg faktisk ikke!
Modebranchen er en meget omskiftelig branche hvor nye trends hele tiden giver nye designere og producenter muligheder. Den eneste begrænsning jeg umiddelbart kan se, er, at det kan være vanskeligt for nyetablerede at komme ind på hylderne i butikkerne. Men selv de vanskeligste butikker siger sjældent nej til en god forretning, kunne jeg forestille mig.
Det produkt jeg sælger mest af pt. er online kundetilfredshedsanalyser, og de første kunder kom gennem telemarketing. Et callcenter ringede i en periode, og skaffede de første kunder. Jeg har en enkelt gang prøvet at have en stand på en lokal messe, og ellers har jeg brugt freelance sælgere og direct mail kampagner. Direct mail har givet det bedste afkast.
Jeg har iøvrigt flere gange oplevet, at en af mine kunders kunder har henvendt sig, efter at de har besvaret min kundes spørgeskema. Og nå ja, det er også blevet til en enkelt tilfredshedsanalyse til en Amino 

mvh Carsten