Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på dinplakat.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har den seneste tid været igennem en proces med et komplet redesign af webshoppen dinplakat.dk 

Den er midlertiddig på denne adresse: http://kj1982.myshopify.com/ 

I den forbindelse ville vi rigtig gerne have noget feedback på den "nye" side. Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, er der åbenlyse fejl vi ikke har set etc...... Både positiv og negativ feedback skal være hjertelig velkomment.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 9. Jan 11
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:51
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:23

Hej Kenneth

Jeg synes at selve webshoppen er bygget godt op og at farverne passer godt til hvad du sælger. Dog synes jeg der hvor der står fri levering og lign. er for i øjenfaldende og fylder lidt for meget, men igen hvis det er en vigtig ting i din virksomhed at du har fri levering til dine kunder så kan jeg godt se at det er vigtig at få det frem :-) 

VH AndreasHP

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 170
Fra  VXTR Skrevet kl. 08:28

Din grafik skal du forsøge at holde i samme stilart og samme farver - synes det ser rodet ud på forsiden med så mange forskellige farver og grafikken der ikke rigtig passer sammen. Men plakaterne ser fede ud :)

EDIT: Tænker primært på betalingslogoer og de 2 bokse med levering.

Invest360 - Aktieinvestering

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30

Hej Kenneth.

Jeg synes det er et simpelt design og det fungere rigtig godt. Jeg kan rigtig godt lide måden de forskellige produkter "hopper" frem på. 

Jeg savner dog nogle farver rundt omkring, du køre meget i sort og hvid og det er meget pænt men jeg savner stadig lidt flere farver.

Men ellers rigtig flot arbejde, og utrolig nemt at finde rundt i.

Venlig hilsen,

Mathias J.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:32

Enig i at det er fedt at produkterne "hopper" sådan op. 

Måske du skulle som her på Amino lave en anden baggrundsfarve (grå i Aminos tilfælde). Prøv at leg lidt med det :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:39

Hej Kenenth 

Førsthåndsindtrykket fra forsiden er virkelig godt! Det store billede sætter virkelig en stilet stemning, hvilket uden tvivl vil være tiltrækkende for potentielle kunder. 

Når det er sagt synes jeg ikke dine undersider lever op til den standard du sætter fra forsiden. Tag eksempelvis: http://kj1982.myshopify.com/products/123-sort - Herigennem mangler der i min optik noget dybde i siden, da den bliver meget indholdsløs. Forstil dig at du køre en Google AdWords kampagne ind på en underside som landing-page. Med denne metode vil den besøgende aldrig få stemning at mærke fra forsiden. 

Derved forslår jeg at du enten får taget noget fysiske produktbilleder fra en stue eller lignende, eller også arbejder med det grafiske indtryk på dine undersider. 

Håber dette giver mening, ellers må du lige skrive :-) 

Tilmeldt 9. Jan 11
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 16:13

Hej alle

Tak for feedback.. tager alle input med mig, i mit videre arbejde med webshoppen. Heldigvis har jeg lid tid til at finpusse den inden, den går i luften 1. Januar. eg trækker lod om de 200 kr. Her på fredag.. bland alle indput..

Hvis i har mere må i gerne komme med det..

KJ 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:57

Jeg synes det er en fin webshop med et flot og simpelt design.
Det fungere fint med menuen i siden og kurven er synlig.
Produktsiderne er også flotte og simple, dog ville jeg måske overveje en anden "læg i kurv" knap, men det kan du jo evt. prøve at splitteste på.

Siden har lidt for mange effekter ved pageload efter min smag.
At både sidebaren i venstre side og indholdet i højre side flytter/bevæger sig synes jeg virker lidt voldsomt :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 9. Jan 11
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 20:47

Hej Kasper

Tak for input.. Det med sidebaren kan du have ret i.. Det får jeg på min to do liste. Så den kommer til at være fast.. Hvad mener du med "læg i kurv" knappen.. Ville du vælge noget helt andet istedet fx "Køb"??

KJ

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)